کد خبر: 340146
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

امکان خرید بلیت جایگاه زنان در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا وجود ندارد/ ممنوعیت تازه یا ظرفیت محدود؟

به دنبال محدودیت‌های اعمال شده در سایت خرید بلیت مسابقات قهرمانی آسیا، مسئول انفورماتیک فدراسیون گفت: ظرفیت تعیین شده برای زنان از سوی شورای تامین بوده است و تا کنون همه بلیت به فروش رفته ‌است.

امکان خرید بلیت جایگاه زنان در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا وجود ندارد/ ممنوعیت تازه یا ظرفیت محدود؟
کد خبر: 340146
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مرتضی افجه‌ای درباره بلیت فروشی جایگاه زنان برای مسابقات قهرمانی آسیا 2019 توضیح داد: ظرفیت کلی سالن 6 هزار و دویست نفر است و از این تعداد ظرفیت بسیار کمی برای زنان در نظر گرفته شده است که فکر می‌کنم تا کنون پر شده است.

مسئول انفورماتیک در پاسخ به این سوال که دلیل برداشته شدن لینک فروش بلیت زنان از سایت بلیت فروشی چه بود؟ اظهار کرد: لینک را برنداشته‌ایم اما به نظرم ظرفیت سالن کاملا برای زنان پر شده است. متاسفانه برخی زنان فکر می‌کنند اگر از قسمت آقایان بلیت بخرند اجازه ورود می‌گیرند، اما اینطور نیست. همانطور که آقایان حق خرید بلیت جایگاه زنان را ندارند برای زنان نیز همانطور است.

علی فتاحی دبیر فدراسیون والیبال نیز در مورد ظرفیت جایگاه زنان توضیح داد: اطلاع دقیقی در این مورد ندارم اما ظرفیت تعیین شده برای زنان از سوی شورای تامین بوده است که فکر می‌کنم تا کنون همه بلیت زنان به فروش رفته ‌است.

این در حالی است که در روز نخست، گزینه‌ای برای انتخاب جنسیت زن در سایت فروش بلیت وجود نداشت. از روز پنجشنبه امکان انتخاب جایگاه تماشاگران زن و مرد به صورت تفکیک‌شده در سایت فروش بلیت فراهم شد. البته میزان ظرفیت هرکدام از این دو بخش مشخص نبود.

با این وجود تلاش افراد مختلف برای خرید بلیت جایگاه زنان به نتیجه نرسید زیرا خریداران با این پاسخ روبرو می‌شدند که ظرفیت این بخش ورزشگاه تکمیل شده است. این شرایط فقط به روز نخست مسابقات مربوط نیست و هنگام اقدام برای خرید بلیت تمام روزهای رقابت‌ها، با چنین پاسخی روبرو می‌شوید.

حتی در روز سه‌شنبه که قرار است مسابقات مرحله دوم برگزار شود و مشخص نیست که تیم ملی ایران در چه ساعتی و مقابل چه تیمی روبرو خواهد شد، به همین دلیل، امکان خرید بلیت جایگاه تماشاگران زن وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها