کد خبر: 340465
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۰۹:۰۴:۰۵
| |

کوبی برایانت، ستاره سابق تیم ملی بسکتبال آمریکا:

روزهای راحت بسکتبال آمریکا تمام شده است

کوبی برایانت، ستاره سابق تیم ملی بسکتبال آمریکا می‌گوید این تیم دیگر یکه‌تاز رقابت‌ها نخواهد بود.

روزهای راحت بسکتبال آمریکا تمام شده است
کد خبر: 340465
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۰۹:۰۴:۰۵

اعتمادآنلاین| تیم ملی بسکتبال آمریکا در رقابت‌های جهانی 2019 چین عملکرد ضعیفی داشت و در صورتی که بتواند لهستان را در بازی آخر خود شکست دهد در رده هفتم قرار می‌گیرد که بدترین نتیجه این تیم در تاریخ بازی‌های جهانی است.

کوبی برایانت به عنوان سفیر FIBA قرار است در هفته پایانی این رقابت‌ها در چین حضور داشته باشد. قهرمان 5 دوره رقابت‌های NBA و دارنده دو طلای بازی‌های المپیک درباره افول بسکتبال آمریکا گفت: تیم‌های دیگر در بسکتبال خیلی خوب کار کردند و توانستند خودشان را به آمریکا خیلی نزدیک کنند. نسل طلایی المپیک 1992 بارسلون رفته است و آن روزها تمام شده است. اسپانیا در این دوره نشان داد تیم بزرگی است و به نظرم باید بهترین بازیکنان آمریکا را در اختیار داشته باشیم تا در این صورت رقابت نزدیک و سختی با اسپانیا کنیم.

آمریکا در توکیو به دنبال کسب چهارمین مدال طلای پیاپی در بسکتبال المپیک است و در این راه قصد دارد بهترین بازیکنان خود را به توکیو بفرستد تا تیم بتواند عملکرد ضعیف خود را در جام جهانی 2019 جبران کند.

برایانت در پایان گفت: هر تیمی که از آمریکا به المپیک برود قطعا کار آسانی نخواهد داشت و رقابت‌ها نزدیک شده است. قطعا قهرمانی در المپیک یک چالش بزرگ برای تیم ما خواهد بود و باید تلاش زیادی کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها