کد خبر: 341238
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۵:۳۷:۳۹
| |

کالدرون:

رای کمیته انضباطی در خصوص علیرضا بیرانوند قابل احترام است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رای کمیته انضباطی در خصوص علیرضا بیرانوند قابل احترام است و به اعتقاد من تصمیم خوبی در این رابطه گرفته شد.

رای کمیته انضباطی در خصوص علیرضا بیرانوند قابل احترام است
کد خبر: 341238
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۵:۳۷:۳۹

اعتمادآنلاین| گابریل کالدرون در نشست مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته سوم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد و ما به زمین می‌رویم تا به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل مسابقه را به دست آوریم.

وی افزود: شکست پرسپولیس برابر تراکتورسازی باعث شد مسولیت ما برای ادامه مسابقات لیگ برتر بیشتر شود و با انگیزه بیشتری در زمین حاضر شویم.

کالدرون خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس به زمان بیشتری نیاز دارند تا به هماهنگی کامل‌تری رسیده و همان فوتبالی را به نمایش بگذارند که من و هواداران دوست داریم.

وی درباره اخراج برانکو از تیم الاهلی عربستان گفت: من فقط به بازی فردا فکر می‌کنم؛ اخراج برانکو برای همه مربیان فوتبال دنیا طبیعی است و این احتمال وجود دارد روزی برای من هم اتفاق بیافتد؛ من از روندم در پرسپولیس رضایت کامل دارم و به فکر مسابقاتی هستم که پیش‌روی ما است.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: ترابی در همان پستی بازی می‌کند که در زمان برانکو حضور داشت، او پشت مهاجمان است و طبق تصمیم ما بیشتر در کارهای هجومی شرکت می‌کند. برای من کار گروهی و فوتبال مهم است که عملکرد تیم را نشان می‌دهد.

کالدرون اعلام کرد: جونیور فردا برای پرسپولیس بازی می‌کند اما عملکرد مهاجمان به مجموعه کل تیم بستگی دارد و اگر همه بتوانند خوب باشند نفرات خط حمله بیشتر به چشم می‌آیند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیمی برای نیمکت‌نشین کردن بیرانوند داشت یا خیر، گفت: من پیش از این که رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شود تصمیمی برای بازی کردن یا نکردن بیرانوند نگرفتم؛ همیشه بعد از اردوهای تیم ملی بر اساس شرایط روحی و جسمی بازیکنان تصمیم نهایی را پیرامون ترکیب تیمم می‌گیرم. برای من آمادگی بازیکنان بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

وی درباره محرومیت بیرانوند گفت: همیشه به کمیته انضباطی احترام می‌گذارم. به این تصمیم هم بیشتر احترام می‌گذارم. با این رای کاملا موافق هستم و دلیلم این است با سنگ‌هایی که در تبریز پرتاب می‌کردند ممکن بود بازیکن مصدوم شود. آنها رفتار حرفه‌ای ورزشی از خود نشان ندادند و با اهداف بدی که داشتند می‌خواستند به بیرانوند صدمه بزنند. ما عکس‌های زیادی داریم که به سمت ما پرتاب می‌کردند اما باختیم و حرفی نزدیم.

کالدرون ادامه داد: بیرانوند بازیکن بین‌المللی و افتخار فوتبال ایران محسوب شده و زحمات زیادی کشیده است. من به عنوان یک فرد خارجی توقع دارم که از او حمایت‌های بیشتری شود؛ باز هم تاکید می‌کنم به رای کمیته انضباطی درباره بیرانوند احترام می‌گذارم چرا که تصمیم مناسبی بود.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: به نظرم ملی‌پوشان پرسپولیس بعد از بازی با هنگ‌کنک و حضور در ایران خسته بودند؛ درخواست من از فدراسیون این است که بازی‌ها را به خوبی برنامه‌ریزی کنند؛ بازی تیم‌های بزرگ باید آخر هفته باشد نه اینکه دوشنبه بازی کنیم.

پرسپولیس و صنعت نفت آبادان فردا (دوشنبه) در هفته سوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی روبروی یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها