کد خبر: 341305
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۷:۴۷:۵۴
| |

استعفای سرپرست فدراسیون والیبال ساعتی قبل از جدال حساس تیم ملی

در حالی که حدود یک ساعت تا برگزاری مسابقه حساس تیم‌های ملی والیبال ایران و استرالیا باقی مانده بود، سرپرست فدراسیون استعفا کرد تا در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت کند.

استعفای سرپرست فدراسیون والیبال ساعتی قبل از جدال حساس تیم ملی
کد خبر: 341305
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۷:۴۷:۵۴

اعتمادآنلاین| ‌ ثبت نام از نامزدهای شرکت در انتخابات فدراسیون والیبال از 9 شهریور آغاز شده بود و امروز به پایان رسید. در مجموع 12 نفر در این انتخابات نام‌نویسی کردند.

افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال آخرین نفری بود که با استعفا از سمت خود، برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرد. استعفای داوری در حالی است که امروز سومین روز مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

داوری از 18 آذر 1397 سرپرست فدراسیون والیبال شده بود و دوره قانونی سرپرستی او 18 خرداد به پایان رسید. ولی داوری بیش از سه ماه به صورت غیرقانونی وظیفه سرپرستی فدراسیون والیبال را بر عهده داشت و با اینکه در ماه‌های گذشته بارها از علاقه خود برای رسیدن به ریاست فدراسیون حرف زده بود، روز مسابقه ایران و استرالیا را برای استعفا و ثبت نام انتخاب کرد.

محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان هم که سال‌ها ریاست و سرپرستی فدراسیون والیبال را برعهده داشت، امروز در انتخابات فدراسیون ثبت نام کرد. داورزنی پیش از این گفته بود که اگر قصد شرکت در انتخابات را داشته باشد، از سمت خود در وزارت ورزش کناره‌گیری می‌کند ولی امروز بدون استعفا از پست کلیدی خود در وزارت ورزش، در انتخابات شرکت کرد.

البته وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که داورزنی می‌تواند تا زمان برگزاری انتخابات، همچنان در سمت خود باقی بماند و در صورت پیروزی در انتخابات هم می‌تواند به عنوان سرپرست معاونت وزارت ورزش منصوب شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها