کد خبر: 341613
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۴:۳۲:۵۵
| |

کارشناس توهین کننده به لوکاکو از کار برکنار شد

یک برنامه تلویزیونی فوتبالی در ایتالیا اعلام کرد که به دلیل بیان اظهارات نژادپرستانه علیه «روملو لوکاکو» توسط یکی از کارشناسان فوتبالی خود، دیگر هرگز از این کارشناس استفاده نکرده و وی را تحریم خواهد کرد.

کارشناس توهین کننده به لوکاکو از کار برکنار شد
کد خبر: 341613
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۴:۳۲:۵۵

اعتمادآنلاین| ‌ «لوچانو پاسیرانی» کارشناس برنامه TopCalcio24 ایتالیا در یکی از برنامه‌های زنده با اشاره به لوکاکو گفته بود: اگر با او تک‌به‌تک شوید، او شما را «سلاخی» می‌کند؛ تنها راه مواجه شدن با او شاید این باشد که 10 موز به او بدهید تا بخورد و از خیر شما بگذرد.

بدنبال این اظهارات، «فابیو راوِزانی» تهیه‌کننده این برنامه گفت که با وجود اینکه پاسیرانی بلافاصله عذرخواهی کرده است اما وی دیگر اجازه همکاری با شبکه و حضور در این برنامه‌ تلویزیونی را ندارد.

مهاجم سیاهپوست و بلژیکی اینترمیلان، تابستان سال جاری از اولدترافورد راهی سن‌سیرو شد و شنبه‌شب هفته جاری با درخشش خود، به نراتزوری کمک کرد تا سه امتیاز دیدار برابر اودینزه را از آن خود کند.

راوزانی در ادامه گفت: پاسیرانی 80 سال دارد و برای تحسین لوکاکو عبارتی استعاری را به کار برد که نژادپرستانه از آب در آمد؛ فکر می‌کنم این اتفاق یک «صراحت‌ لهجه آنی» بود و من نمی‌توانم اشتباهات را تحمل کنم حتی اشتباهات آنی.

لوکاکو به‌تازگی و پس از به ثمر رساندن یکی از گل‌های اینتر در پیروزی 2 بر یک این تیم مقابل کالیاری، از سوی هواداران کالیاری هدف شعارهای نژادپرستانه قرار گرفت؛ موضوعی که مرد بلژیکی از آن به عنوان «پسرفت فوتبال» یاد کرد.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها