کد خبر: 341875
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۰:۲۰:۰۷
| |

احمد سالک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی:

فروپاشی عربستان نزدیک خواهد بود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: یمنی‌ها با آن امکانات ناچیز زلزله ای را بر پیکره عربستان، آمریکا و اسرائیل انداخته‌ا‌ند، لذا فروپاشی عربستان با توجه به درگیری‌های مدعیان در این کشور پیش بینی میشود.

فروپاشی عربستان نزدیک خواهد بود
کد خبر: 341875
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۰:۲۰:۰۷

اعتمادآنلاین| احمد سالک کاشانی ، به حمله پهبادی یمنی‌ها به تاسیسات نفتی آرامکو اشاره و اظهار داشت: عملیاتی که از سوی عربستان علیه یمنی‌ها انجام داده بود؛ چندین سال به طول انجامید؛ ضمن اینکه مقرر شده بود این عملیات ظرف چند روز به پایان برسد اما همه نظارگره خلف وعده عربستانی بوده اند.

یمنی‌ها در مقابل تجاوز عربستانی‌ها ایستادگی کرده‌اند

وی در ادامه افزود: یمنی‌ها بخاطر مقاومت و سازماندهی برای یک تشکل سنگین در مقابل تجاوز عربستان سعودی و ائتلاف منطقه که با کمک آمریکا و اسرائیل شکل گرفته است، منجر شده‌اند که این فروپاشی در ائتلاف خاورمیانه بوجود بیاید.

عربستان باید به سمت ایران گرایش داشته باشد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: پس از ساقط کردن پهباد آمریکا از سوی جمهوری اسلامی ایران، امارات سریعا به سمت ایران گرایش خود را نشان داده است؛ بنابراین با توجه به اینکه عربستان به بن بست خورده است و آمریکا هم فقط از آن به عنوان یک گاو شیرده استفاده می‌کند؛ معتقدم که عربستان هم باید همانند امارات یک گردشی را به سمت ایران داشته باشد.

فروپاشی عربستان نزدیک خواهد بود

این نماینده مردم در مجلس دهم اظها کرد: مردم مظلوم یمن توانسته اند با تسلط بر سلاح‌های روز، عربستان را به زانو دربیاورند؛ یعنی یمنی‌ها با آن امکانات ناچیز زلزله ای را بر پیکره عربستان، آمریکا و اسرائیل انداخته‌ا‌ند، لذا پیش بینی ما این است که فروپاشی عربستان با توجه به درگیری‌های مدعیان در این کشور نزدیک خواهد بود.

گام سوم تعهدات، اروپا و آمریکا را به التماس واداشته است

نماینده مردم اصفهان به گام سوم تعهدات برجام اشاره کرد و گفت: گام سوم تعهدات که از سوی کشورمان برداشته شده است، باعث التماس کردن اروپا و آمریکا نسبت به مذاکره مجدد با ایران شده است.

فرهنگ انقلاب اسلامی سبب سرنگونی داعش در عراق و سوریه شده است

این نماینده مردم در مجلس دهم به گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در منطقه اشاره و تاکید کرد: فرهنگ انقلاب اسلامی سبب فروپاشی کشورهایی از قبیل مصر، لیبی و سرنگونی داعش در عراق و سوریه شده است.

وزیر امور خارجه آمریکا نسبت به مواضع خود در قبال ایران فرار روبه جلو می‌کند

وی در ادامه افزود: فرهنگ انقلاب اسلامی سبب شکل گیری وحدت در بین ملت‌های مظلوم منطقه شده است؛ بنابراین هر حرکتی را که یمنی‌ها علیه عربستان انجام داده‌اند، وزیر امور خارجه آمریکا آن را به ایران منتسب می‌دهد که این یک فرار روبه جلو است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها