کد خبر: 342042
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۷:۱۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

ماجرای درز اخبار جلسه شورای عالی اقتصادی چه بود؟

علی ربیعی ضمن ابراز تعجب نسبت به خروج ناقص و هدف‌دار وقایع شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا گفت: «کسانی که در این جلسه هستند شأن بالاتری از این دارند که بخواهند خبر بیرون بیاورند.»

حجم ویدیو: 2.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 دانلود ویدیو
کد خبر: 342042
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۷:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جلسه اخیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا اگر چه بدون حاشیه به پایان رسید ، اما خبرهای مرتبط با آن در طول هفته با حواشی همراه بود.

روز بعد از برگزاری این جلسه، اخبار غیررسمی در رسانه‌های اصولگرا منتشر شد که حکایت از درگیری لفظی برخی از اعضای حاضر دولت با سیدابراهیم رئیسی داشت.

در این رسانه‌ها نقل شد که برخی اعضای حاضر از جمله حسن روحانی نسبت به روند دادگاه‌های مفاسد اقتصادی به رئیسی انتقاد کردند که با واکنش رئیس قوه قضائیه و اژه‌ای معاون اول این قوه مواجه شد.

این خبر و صحبت از آن در فضای مجازی البته همه ماجرا نبود و حواشی آن به نشست خبری سخنگوی دولت هم کشید.

علی ربیعی ضمن ابراز تعجب نسبت به خروج ناقص و هدف‌دار وقایع شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا گفت: « کسانی که در این جلسه هستند شأن بالاتری از این دارند که بخواهند خبر بیرون بیاورند. »

به گفته ربیعی رئیس‌جمهور بر اطلاع‌رسانی منصفانه و جلوگیری از اطلاق صفات مفسد به افراد پیش از اثبات اتهام تاکید کرده و آقای رئیسی هم با تواضع پذیرفتند موارد اعلام شود تا بررسی‌ صورت گیرد.

اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه هم در نشست خبری‌اش در واکنش به این اخبار تاکید کرد: « مطلبی که از آن جلسه مطرح شد، صحیح و دقیق نبود .»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها