کد خبر: 342069
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۶:۱۰:۳۷
| |

پورمختار با اشاره به بیانات رهبر انقلاب:

بدعهدی آمریکایی ها بارها تجربه شده است

رئیس فراکسیون مقابله با تحریم‌ها مجلس دهم اعتقاد دارد طرح مذاکره بدون پیش شرط از سوی مقامات مختلف کاخ سفید بخشی از پازل فشار حداکثری علیه تهران است.

بدعهدی آمریکایی ها بارها تجربه شده است
کد خبر: 342069
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۶:۱۰:۳۷

اعتمادآنلاین| محمدعلی پورمختار، با اشاره به بیانات صبح امروز رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هدف طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها، ترفندی برای تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران است، گفت: آمریکایی ها طی چند مدت گذشته به صورت ویژه به موضوع مذاکره پرداخته اند و می خواهند با اهداف شوم‌‎شان بر روی موج تبلیغاتی سوار شوند و بگویند ایران را پای میز مذاکره آوردند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار کرد: بی اعتمادی به مقامات آمریکایی ها امروزه موج می زند از این رو نیاز به هوشیاری در بین مردم و مسئولان وجود دارد.

بی اعتمادی به مقامات آمریکایی ها امروزه موج می زند

وی یادآور شد بیان نکات مهم در خصوص طرح مسئله مذاکره آمریکا در آستانه سفر رییس جمهور به نیویورک امری قابل تامل بوده و در واقع نوعی یادآوری در راستای آثار منفی مذاکره با ایالات متحده است.

بدعهدی آمریکایی ها بارها تجربه شده است

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در واقع همه باید حواسشان باشد که مجددا مطرح نشود دو رییس جمهور یا مقامات کشورها برای چند لحظه از کنار همدیگر عبور کردند و ملاقات سرپایی صورت گرفته است زیرا بارها رهبر انقلاب نسبت به بدعهدی آمریکایی ها نکات مهمی را بیان کردند.

رئیس فراکسیون مقابله با تحریم‌ها مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد طرح مذاکره بدون پیش شرط یا با 12 شرط از سوی مقامات مختلف کاخ سفید بخشی از پازل فشار حداکثری علیه تهران است.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) در ابتدای درس خارج فقه با اشاره به هوشیاری عمیق و تحسین‌برانگیز مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان در چهار دهه گذشته، تنها راه علاج مشکلات کشور را تکیه به مردم و جوانان و جدی گرفتن ظرفیت‌های داخلی دانستند و با اشاره به طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها، هدف آنها از ترفند مذاکره را تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران خواندند و تأکید کردند: سیاست فشار حداکثری در مقابل ملت ایران پشیزی ارزش ندارد و همه مسئولان جمهوری اسلامی یک‌صدا معتقدند که با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها