کد خبر: 342092
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۶:۵۲:۳۲
| |

پذیرفته شدن 4 مددجوی زندان رجایی‌شهر در مقطع کارشناسی‌ارشد

سرپرست زندان رجایی شهر گفت: با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، 4 نفر از مددجویان زندان رجایی شهر جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه راه یافتند.

پذیرفته شدن 4 مددجوی زندان رجایی‌شهر در مقطع کارشناسی‌ارشد
کد خبر: 342092
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۶:۵۲:۳۲

اعتمادآنلاین| سرپرست زندان رجایی شهر با اعلام این خبر افزود: واحد آموزش اداره فرهنگی تربیتی زندان با هدف توانمندسازی مددجویان از طریق ارتقاء دانش و علوم مختلف شرایط ادامه تحصیل آنان را در سطوح عالی فراهم کرده است.


عزیزی اظهارداشت: دانشگاه به‌ عنوان سازمان یافته ترین بخش نهاد آموزش، همواره جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است و امکان ادامه تحصیل برای مددجویان با مطالعه کتب خودآموز فراهم شده است.


وی ضمن تأکید بر لزوم ارتقاء سطح سواد و نقش مثبت تحصیلات گفت: افزایش علم و دانش نقش بسزایی در شناخت معضلات و نابسامانی ها دارد و تأثیر مثبت و آمادگی برای زندگی سالم در مرحله بعد از آزادی آنان امری اجتناب ناپذیر است.


سرپرست زندان رجایی شهر ادامه اضافه کرد: ادامه تحصیل در سطوح بالاتر این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند هدف‌های بیشتر را در نظر داشته باشند همچنین مشارکت مدنی، پیشرفت شخصی، ارتباطات بهتر، مهارت‌های تفکر در مورد مسائل مختلف، از جمله نکات مثبت ادامه تحصیل است.


گفتنی است با شروع نیمسال اول تحصیلی این مددجویان که در رشته های تاریخ، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی و علوم قرآنی و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد قبول شده اند، به تحصیل ادامه می دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها