کد خبر: 342382
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۲:۵۷:۰۰
| |

دریابان علی شمخانی:

سیاست ایران، کاهش تنش و اجتناب از درگیری است/ سلاح‌های ارتش یمن توسط خودشان طراحی و ساخته می‌شود

«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: سلاح‌های ارتش یمن توسط خودشان طراحی و ساخته می‌شوند و منتسب کردن آن به کشورهای دیگر، فرار به جلو به منظور عدم پاسخگویی در اتلاف منابع برای خرید تجهیزات پیشرفته و غیرموثر نظامی از کشورهای غربی است.

سیاست ایران، کاهش تنش و اجتناب از درگیری است/ سلاح‌های ارتش یمن توسط خودشان طراحی و ساخته می‌شود
کد خبر: 342382
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۲:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بحران یمن که بیش از 50 ماه ازشکل گیری آن بدلیل تداوم تجاوز نظامی عربستان به این کشورسپری شده است، هیچگونه راه‌حل نظامی نداشته و تنها در چارچوب گفتگوهای یمنی-یمنی و بدون دخالت طرف‌های ثالث قابل اتمام است.

شمخانی افزود: دفاع همه جانبه مردم ستم دیده یمن دربرابر تجاوزخارجی و کشتار بی‌رحمانه شهروندان این کشور، حق مشروع و قانونی آنها بوده و واکنشی طبیعی به بی رحمی متجاوزین است.


او گفت: سلاح های ارتش یمن توسط خودشان طراحی و ساخته می‌شود و منتسب نمودن آن به کشورهای دیگر، فرار به جلو به منظور عدم پاسخگویی در اتلاف منابع برای خرید تجهیزات پیشرفته و غیرموثر نظامی از کشورهای غربی است.


شمخانی تاکید کرد: سیاست راهبردی ایران، کاهش تنش، اجتناب از هرگونه درگیری و رفع بحران‌های منطقه‌ای از طریق گفتگو است لیکن با آمادگی کامل هرگونه قصد و اقدامی برای تعرض به کشور یا منافع جمهوری اسلامی را زیر نظرداشته و به شدیدترین وجه که می‌تواند موجب شگفتی متجاوزین باشد به شرارت‌های احتمالی پاسخ قاطع و همه جانبه خواهد داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها