کد خبر: 342521
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۰۸:۵۴:۵۱
| |

توخل، سرمربی پاری سن ژرمن: 

با شایستگی رئال را شکست دادیم

توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد شاگردانش برابر رئال مادرید راضی است و آنها را شایسته کسب این پیروزی دانست.

با شایستگی رئال را شکست دادیم
کد خبر: 342521
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۰۸:۵۴:۵۱

اعتمادآنلاین| پاری سن ژرمن با وجود آنکه مثلث خط حمله خود را در اختیار نداشت اما با درخشش دی ماریا توانست برابر رئال مادرید با سه گل به پیروزی برسد تا گام نخست را در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا محکم بردارد.


توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبل از هر چیز باید تاکید کنم که اگر کسی از من سوال کند که آیا باشگاه، ماندن من در پاری سن ژرمن را بستگی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دانسته است فورا تیم را ترک می کنم. ماندن من به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بستگی ندارد.


او ادامه داد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. کنترل توپ را در اختیار داشتیم. بازیکنان روز به روز در حال بهتر شدن هستند. بازی کردن هر سه روز یکبار آسان نیست. بازی کردن بدون نیمار،کاوانی و امباپه یک امتیاز دارد و آن اینکه بسیاری شانسی برای پیروزی ما قائل نیستند و این باعث می شود تا فشار زیادی روی بازیکنان نباشد و به راحتی کار خود را در میدان انجام دهیم اما غیر ممکن است که بدون این سه بازیکن کلیدی بازی کرد. ما به آنها نیاز داریم چرا که بازیکن ما هستند.


سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن ادامه داد: دی ماریا بازیکن بسیار باکیفیتی است و این را بارها اعلام کرده ام. او یک بازی بسیار خوب دیگر را به نماش گذاشت و توانست دو بار گل بزند. او برابر تیم بزرگی چون رئال تا این اندازه خوب بود و این نشان می دهد که چه بازیکن باکیفیتی است. او به همراه مارکینیوش و وراتی مثلث خوبی را تشکیل دادند.

توخل در پایان گفت: هم در حمله خوب بودیم و هم در خط دفاعی. راه‌های نفوذ را به خوبی بستیم. پیروزی برابر تیم بزرگ رئال آسان نیست. باید از همه نظر خوب بود. ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و البته شانس هم با ما همراه بود اما با شایستگی به پیروزی رسیدیم. هواداران هم در کسب این پیروزی به خوبی از ما حمایت کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها