کد خبر: 342604
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۲:۲۶:۵۰
| |

ادعای فیصل بن فرحان آل سعود، سفیر عربستان در آلمان؛

احتمال اقدام نظامی در برابر حمله به آرامکو وجود دارد

در ادامه گزافه‌گویی‌های مقامات سعودی علیه کشورمان در رابطه با حمله اخیر به تاسیسات نفتی عربستان، فیصل بن فرحان آل سعود، سفیر ریاض در آلمان، گفت: تمام گزینه‌ها روی میز است اما باید به درستی درباره آن بحث و رایزنی شود.

احتمال اقدام نظامی در برابر حمله به آرامکو وجود دارد
کد خبر: 342604
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۲:۲۶:۵۰

اعتمادآنلاین| ‌ فیصل بن فرحان آل سعود، سفیر عربستان در برلین، در گفت‌وگو با یک شبکه رادیویی آلمانی احتمال پاسخ نظامی به عامل حمله پهپادی اخیر به تاسیسات نفتی آرامکو در کشورش را ممکن دانست.

به گزارش روزنامه دیلی میل، وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال اقدام نظامی علیه ایران گفت: به‌طور قطع تمام گزینه‌ها روی میز است اما می‌بایست به خوبی درباره آن بحث و رایزنی شود.

این دیپلمات سعودی در ادامه با بیان این‌که «ما همچنان در حال بررسی این هستیم که موشک‌ها از کجا شلیک شدند» ایران را در این زمینه متهم کرد و مدعی شد: ایران آنها را ساخته است؛ بنابراین، موشک‌ها تنها می‌توانستند با کمک ایران شلیک شده باشند.

عربستان سعودی روز چهارشنبه در تلاش برای اثبات این ادعای خود که حمله به تاسیسات آرامکو کار ایران بوده است بقایای پهپادها و موشک‌های شلیک شده به خاک کشورش را به نمایش گذاشت مدعی شد که ایرانی بوده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها