کد خبر: 342779
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۰:۰۷:۳۵
| |

مژدهی:

اگر استقلال می‌خواهد از این وضیعت خارج شود باید دربی را ببرد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شهرآورد برای هواداران از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر استقلال می‌خواهد از این وضیعت خارج شود باید به برتری رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آورد.

اگر استقلال می‌خواهد از این وضیعت خارج شود باید دربی را ببرد
کد خبر: 342779
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۰:۰۷:۳۵

اعتمادآنلاین| ‌ عباس مژدهی روز جمعه اظهار داشت: استقلال با نتایجی که در این فصل مسابقات لیگ برتر کسب کرده نشان داده‌است کار سختی در ادامه راه پیش رو دارد.

وی افزود: استقلال در بازی با نفت مسلیمان بازی را خوب شروع کرد و به گل رسید اما در ادامه همان مشکل همیشگی یعنی عدم تمرکز در بین بازیکنان را داشت و در نهایت بازهم دروازه‌اش باز شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال باید بدانند عضو چه تیمی هستند. در این تیم بازیکنانی حضور داشته‌اند که اسطوره‌های ورزش ایران محسوب می‌شوند. آنها در ادامه راه باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند و ثابت کنند شایستگی حضور در این تیم پرطرفدار را داشته اند.

مژدهی تصریح کرد: استقلال با این روندی که در پیش گرفته است در شهرآورد کار سختی را مقابل پرسپولیس پیش رو دارد هرچند این مسابقه با تمام مسابقات دیگر قابل قیاس نیست.

وی تاکید کرد: شهرآورد برای هواداران از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر استقلال می‌خواهد از این وضیعت خارج شود باید به برتری رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آورد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: داور بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان یک پنالتی به سود آبی پوشان تهرانی نگرفت و شاید اگر این اتفاق رخ می‌داد در ادامه مسابقه شرایط دیگری رقم می‌خورد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها