کد خبر: 342851
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۱:۴۹:۵۳
| |

اطری نخستین سهمیه المپیک کشتی آزاد را به دست آورد

ملی‌پوش وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران با حضور در دیدار رده‌بندی این وزن توانست نخستین سهمیه المپیک ایران را در کشتی آزاد کسب کند.

اطری نخستین سهمیه المپیک کشتی آزاد را به دست آورد
کد خبر: 342851
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۱:۴۹:۵۳

اعتمادآنلاین| ‌ پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2019 جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو روزهای 28 تا 31 شهریور ماه در شهر نورسلطان در کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان که در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود «رضا اطری» در مسابقات شانس مجدد وزن 57 کیلوگرم با برتری برای «بخبایار اردنبات» از مغولستان موفق به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو شد. اطری روز گذشته در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود اما در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 از سد «ولادیسلاو آندریف» دارنده مدال برنز جهان از بلاروس گذشت.وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 «کوم سانگ کانگ» دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از کره شمالی را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

اطری در این مرحله مقابل «زائور اوگویف» قهرمان جهان از روسیه در یک مبارزه نزدیک با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. اطری در این گروه مقابل «بخبایار اردنبات» دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی از مغولستان در یک کشتی حساس و نزدیک با نتیجه 4 بر 4 به پیروزی دست یافت و ضمن کسب سهمیه المپیک راهی دیدار رده بندی شد.

اطری در این دیدار به مصاف راوی کومار از هند می‌رود.

افضلی حذف شد

«رضا افضلی» ملی‌پوش وزن 74 کیلوگرم ایران در دور نخست با قرعه سخت روبرو شد و به مصاف «خیندری گارزون کابالرو» از کوبا رفت. در این دیدار با وجود تلاش‌های فراوان افضلی، متاسفانه با نتیجه 5 بر 2 مغلوب شد. متاسفانه لحظاتی پیش حریف کوبایی برابر آزادکار ازبکستانی مغلوب شد تا افضلی از دور رقابت‌ها حذف شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها