کد خبر: 343538
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۲:۴۶:۴۴
| |

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

گرفتن وجه اضافی برای غذای دانش‌آموزان، تخلف است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: اخذ وجه اضافی، خارج از تعرفه تعیین شده برای ناهار و صبحانه کودکان، تخلف است.

گرفتن وجه اضافی برای غذای دانش‌آموزان، تخلف است
کد خبر: 343538
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۲:۴۶:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ محمد محمدی‌قیداری پیش از ظهر امروز در مراسم جشن بازگشایی مهدهای کودک، اظهار کرد: خانواده به‌عنوان کوچک‌ترین نهاد اجتماعی، کانون تولد و رشد کودک به‌شمار می‌رود و بخش مهمی از آموزه‌های شخصیتی، فکری و مهارتی از سوی نهاد خانواده در کودک بنیان گذاشته می‌شود؛ از همین‌رو، نهادینه‌ کردن اصول تربیتی و مطالبه حقوق کودکان، پیوند عمیقی با نوع نگرش خانواده‌ها دارد.

این مسئول با اشاره به فعالیت 500 مربی، 158 موسس و 158 مسئول فنی در مهدهای کودک استان، ادامه داد: دوران مهد و پیش از دبستان، دوران بسیار مهم و تاثیرگزاری در زندگی کودک به‌شمار می‌رود و اگر طی این دوران، در خصوص سبک زندگی و مهارت‌های زندگی در کودکان سرمایه‌گذاری کنیم، بدون شک در سایر بخش‌ها نیز موفق خواهیم بود.

وی همچنین افزود: امسال شهریه مهدهای کودک 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و این میزان، نسبت به درجه‌بندی مهدهای یک، دو، سه و چهار ستاره متغیر است. در همین راستا، والدین می‌توانند در صورت وجود هرگونه ابهام، سئوال و یا شکایت با سامانه پیامکی دفتر کودکان 3000012333 و 124 (ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت) تماس بگیرند.

محمدی‌قیداری با اشاره به این‌که همه مهدهای کودک ملزم به نصب میزان شهریه و توضیحات آن در معرض دید والدین و مراجعه‌کنندگان هستند، خاطرنشان کرد: طبق بخشنامه ارسالی، مهدهای کودک در ازای ارائه صبحانه و ناهار به کودکان، تعرفه تعیین شده را به همراه شهریه دریافت می‌کنند و اخذ هرگونه وجه اضافی از والدین تخلف محسوب می‌شود.

هم‌زمان با آغاز ماه مهر، نزدیک به 6000 کودک زنجانی در 158 مهد کودک تحت پوشش بهزیستی استان زنجان، فعالیت‌های منوط به امور آموزشی، نگه‌داری و پرورشی خود را آغاز کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها