کد خبر: 343558
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۳:۱۹:۴۱
| |

یوسفیان ملا عضو فراکسیون نمایندگان ولایی:

تحریم بانک مرکزی نمادین و تبلیغاتی است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، معتقد است: اروپایی‌ها برای راه‌اندازی خط اعتباری 15 میلیارد دلاری نمی‌توانند تحریم بانک مرکزی را بهانه کنند زیرا جمهوری اسلامی ایران پیش از این هم مورد تحریم‌های مختلف بانکی قرار داشت.

تحریم بانک مرکزی نمادین و تبلیغاتی است
کد خبر: 343558
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۳:۱۹:۴۱

اعتمادآنلاین| عزت‌الله یوسفیان‌ملا، در واکنش به تحریم مجدد بانک مرکزی،گفت: بانک مرکزی به صورت مستقیم طرف بانک‌های دنیا نیست و تنها برای دریافت تسهیلات یا شرکت در مجامع عمومی بانکی دنیا ممکن است با موانعی روبه رو شود اما ایران اصولا از وام‌های خارجی استفاده نمی‌کند و بانک مرکزی ما هم ارتباط مالی با بانک‌های جهانی ندارد.

تحریم بانک مرکزی نمادین و تبلیغاتی است

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بانک مرکزی درآمدهای کشور را تامین می‌کند با این تحریم دچار مشکل نخواهد شد، مسأله تحریم بانک مرکزی نمادین و تبلیغاتی است، بنابراین با این تحریم اتفاق جدیدی رخ نخواهد داد.

یوسفیان ملا یادآور شد: هیچ بار مالی نیز به کشور به موجب تحریم بانک مرکزی افزوده نمی‌شود، اگر اروپایی‌ها در موضوع راه‌اندازی خط اعتباری 15 میلیارد دلاری ثابت قدم باشند و به عهد خود عمل کنند، ارتباطات مالی بین‌المللی هم تحت تاثیر این تحریم قرار نمی‌گیرد.

اروپا برای راه‌اندازی خط اعتباری 15میلیارد دلاری نمی‌تواند تحریم بانک مرکزی را بهانه کند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، افزود: اروپایی‌ها برای راه‌اندازی خط اعتباری 15 میلیارد دلاری نمی‌توانند تحریم بانک مرکزی را بهانه کنند زیرا جمهوری اسلامی ایران پیش از این هم مورد تحریم‌های مختلف بانکی قرار داشت و با این اصل درباره موضوع کانال مالی و خط اعتباری تصمیم‌گیری شده است.

منبع: خانه‌ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها