کد خبر: 343564
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۳:۲۵:۰۵
| |

هواداران رئال با برکناری زیدان موافقند

همزمان با افزایش فشارها روی «زین‌الدین زیدان» به دلیل کسب نتایج ضعیف روی نیمکت رئال مادرید، هواداران کهکشانی‌ها با رای خود خواستار بازگشت «خوزه مورینیو» و جانشین شدن وی با زیدان شدند.

هواداران رئال با برکناری زیدان موافقند
کد خبر: 343564
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۳:۲۵:۰۵

اعتمادآنلاین| ‌ کهکشانی اسبق سفیدپوشان مادرید می‌گوید هرگز تسلیم نخواهد شد و این در حالی است که نتایج نظرسنجی صورت گرفته از هواداران این تیم حاکی از تمایل آنان برای حضور مورینیو روی نیمکت رئال است؛ موضوعی که بی‌شک فشارها روی مرد فرانسوی را دوچندان خواهد کرد.

در این نظرسنجی که توسط روزنامه مارکا اسپانیا انجام شده است، مورینیو با کسب 44 درصد آراء صدرنشین بوده و «مکس آلگری» و «رائول گونزالس» به ترتیب با 23 و 21 درصد در رتبه‌های بعدی گزینه های پیشنهادی هواداران قرار داشته و 12 درصد باقی مانده نیز به سایر گزینه ها رای داده‌اند.

زیدان پس از بازگشت به سانتیاگوبرنابئو از انگیزه بخشیدن به رئال ناکام مانده و با وجود در اختیار داشتن چند بازی پایانی فصل گذشته و یک اردوی پیش‌فصل کامل، موفق نشده است تا نتایج مطلوب مدنظر مدیریت باشگاه را رقم بزند.

با این وجود، بازگشت زیدان آنقدرها هم برای رئال ارزان تمام نشد؛ او در جریان پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای خرید بازیکنان جدید از جمله «ادن هازارد» ستاره فصل گذشته باشگاه چلسی، در مجموع 330 میلیون دلار خرج روی دست «فلورنتینو پرز» گذاشت و علاوه بر این، با یکی دیگر از ستاره‌های رئال یعنی «گرت بیل» به مشکل بزرگی برخورد.

با این حال، مورینیو با اشاره به شایعات مدعی شد که وی "نمی‌تواند به رئال برگردد چرا که آنها (رئالی‌ها) در حال حاضر سرمربی دارند."

زیدان نیز با اشاره به گمانه‌زنی‌ها پیرامون برکناری و جایگزینی با آقای خاص، تایید کرد که "شنیدن نام مورینیو وی را آزار نمی‌دهد."

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها