کد خبر: 343845
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

هالیوودی‌ها به کمپین «دنیا در دستان ماست» می‌پیوندند+ عکس

در چهل‌و‌چهارمین فستیوال فیلم تورنتو که هفته پیش به پایان رسید، شماری از ستاره‌های سینما علاوه بر شرکت کردن در پیش‌نمایش و مراسم فرش قرمز و تبلیغ برای فیلم‌ها، همچنین به نبرد مقابل بحران تغییرات اقلیمی زمین پرداختند.

هالیوودی‌ها به کمپین «دنیا در دستان ماست» می‌پیوندند+ عکس
کد خبر: 343845
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رویا دیانت- آنتونیو باندراس ، سوزان ساراندون، واکین فینیکس، رین ویلسون، رزاریو ویلسون، نیو کمپبل و آلفره وودارد از جمله نام‌های بزرگی بودند که به برنامه «دنیا در دستان ماست» متعلق به بخش محیط زیست سازمان ملل متحد محلق شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین از روز هفدهم سپتامبر این ستاره‌ها پیغامی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد شخصاً چه برنامه‌هایی برای رسیدگی به بحران تغییرات اقلیمی و تغییر روندهای مصرف‌گرایی خود دارند.

این کمپین که با الهام از رسانه‌های اجتماعی به راه افتاده با یک جلسه عکاسی در فستیوال تورنتو کارش را آغاز کرد. از عکس‌های دراماتیک سیاه و سفید برای نشان دادن نگرانی‌های افراد اثرگذار سلبریتی استفاده می‌کند. این پروژه که زیرمجموعه‌ای از برنامه «همین حالا عمل کن» سازمان ملل است قصد دارد آگاهی و عمل در مورد تغییرات اقلیمی را افزایش دهد تا مخصوصاً بتواند الگوهای مصرفی مردم را تغییر بدهد.

باربارا هندری، مدیر دفتر آمریکای شمالی بخش محیط زیست سازمان ملل ، گفت: «این لحظه‌ای حیاتی در تاریخ سیاره ماست. تغییرات اقلیمی یک چالش جهانی نیازمند عمل فوری است. از طریق تغییر دادن عادت‌های فردی و روتین‌ها و اتخاذ تصمیم‌هایی که اثرات آسیب‌زننده کمتری برای محیط زیست دارند، هر یک از ما قدرت مواجه شدن با بحران تغییرات اقلیمی را داریم.»

تصاویر ضبط شده در این کمپین همچنین در قالب بخشی از نشست عمل تغییرات اقلیمی سازمان ملل در نیویورک در سپتامبر و نشست تغییرات اقلیمی سانتیاگو در دسامبر به نمایش درمی‌آید.

همین برنامه‌ای هم برای جشن زمین که 26 سپتامبر در شهر نیویورک برگزار می‌شود هم تدارک دیده شده است.

سینما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها