کد خبر: 344058
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۰۰:۲۸:۳۸
| |

ذوالقدر، نماینده مردم تهران در مجلس:

نیاز جامعه امروز مهارت آموزی توام با تعلیم و تربیت است

سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس، گفت: نیاز جامعه امروز مهارت آموزی توام با تعلیم و تربیت است.

نیاز جامعه امروز مهارت آموزی توام با تعلیم و تربیت است
کد خبر: 344058
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۰۰:۲۸:۳۸

اعتمادآنلاین| سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس، در مراسم بازگشایی مدارس شهرستان اسلامشهر که در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه فاطمیه و با حضور مسئولین استانی و اسلامشهری برگزار شد با تاکید بر افزایش مهارت آموزی دانش آموزان در مدارس و نظام آموزشی گفت: نظام آموزشی در سال جاری پربارتر خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: نیاز جامعه امروز مهارت آموزی توام با تعلیم و تربیت است چرا که هر چقدر میزان توانمندی های یک فرد در زمینه های مختلف لفزایش پیدا کند ب همان میزان می تواند در جامعه یک انسان هدفمند و موثر باشد و در این راستا رسالت آموزش و پرورش بهدرستی روشن است.

ذوالقدر با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت آمیخته‌ای از علم‌آموزی و پرورش معنوی است و آموزش و پرورش می‌کوشد تا نسلی خودباور و خدا باور تربیت کند گفت: امیدوارم در سال جاری بتوانیم در کنار دولت مصوبات خوبی برای نوسازی و بازسازی مدارس داشته باشیم و برای ارتقاء نظام آموزشی و پویایی آن همواره تلاش نماییم.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس عنوان داشت: دفاع مقدس گرامیداشت خاطرات تلخ و شیرینی است که هویت اعتقادی و دینی یک ملت را شکل داد و باید این واقعه مهم به خوبی گرامی داشته شود چرا که یکی از عناصر هویت ملی ما دفاع مقدس است که با هفته اول مهر تلاقی کرده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها