کد خبر: 344564
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۰۹:۲۹:۱۶
| |

واکنش AFC به صدور مجوز حضور زنان ایرانی در بازی ایران و کامبوج

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به صدور مجوز ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه در بازی با کامبوج در انتخابی جام جهانی 2022 واکنش نشان داد.

واکنش AFC به صدور مجوز حضور زنان ایرانی در بازی ایران و کامبوج
کد خبر: 344564
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۰۹:۲۹:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به صدور مجوز حضور زنان از سوی وزارت ورزش کشورمان به استادیوم آزادی در دیدار ایران با کامبوج واکنش نشان داد و حرف های وزیر ورزش را بازتاب داد.

سایت AFC نوشت: 4600 بلیت برای هواداران زن ایرانی برای دیدار تیم ملی این کشور با کامبوج در انتخابی جام جهانی 2022 تدارک دیده شده است. این دیدار در تاریخ 10 اکتبر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان ایران در این رابطه گفت: تدابیر لازم برای حضور زنان ایرانی در بازی ایران با کامبوج دیده شده است و موافقت حضور زنان در ورزشگاه در بازی های ملی گرفته شده است. این تصمیم بعد از مشاوره با علمای دینی و اعضای مجلس صورت گرفته است.

غلام حسین زمان آبادی، مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال ایران نیز در این زمینه گفت: بلیت ها برای تمام زنان تهیه شده است و تمام زنان ایرانی بدون محدودیت و گزینشی می توانند بلیت ها را خریداری کنند.

زنان ایرانی پیش از این در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 میان پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ماه نوامبر گذشته در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند.

بعد از تلاش های فیفا برای ورود زنان ایرانی به ورزشگاه این اتفاق عملی شد و جانی اینفانتینو، رئیس فیفا نیز یکشنبه گذشته در مصاحبه اش تاکید کرده بود که مسئولان ایرانی برای ورود زنان به ورزشگاه در بازی با کامبوج اطمینان داده اند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها