کد خبر: 344603
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۰:۲۴:۳۱
| |

سردار رضایی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی:

هیچ کشوری در جهان همانند ایران پیرامون خود تهدیدات ندارد

سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، گفت: بر اساس نظریه تحلیل گران هیچ کشور در جهان همانند جمهوری اسلامی ایران پیرامون خود تهدیدات ندارد.

هیچ کشوری در جهان همانند ایران پیرامون خود تهدیدات ندارد
کد خبر: 344603
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۰:۲۴:۳۱

اعتمادآنلاین| سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، روز چهارشنبه در پیش همایش بررسی نقش ژاندارمری در دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: این مهم در حالی است که تنها در شهریور 59 تا پایان این ماه ژاندارمری وقت 23 شهید و 77 جانباز و مجروح در مرز های عراق تقدیم انقلاب کرده است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره شهدای و ایثارگران عرصه های مختلف انقلاب، افزود: دفاع مقدس دوران انسان سازی، مکتب و دورانی بود که ریشه در شکوفایی انقلاب اسلامی دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان نظام اسلامی به ویژه استکبار جهانی فتنه های بسیاری را به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرده و می کنند اما به لطف خداوند و درایت مقام عظمای ولایت تاکنون تمامی آنها شکست خورده و نتوانسته اند جلوی نور خورشید انقلاب را بگیرند.

سردار رضایی با بیان اینکه حرکت های ژاندارمری آن زمان بخشی از ماموریت های امروز ما است افزود: ژاندارمری سازمانی مدیریتی بود که پیش از پنج هزار شهید و جانباز را تقدیم انقلاب کرده است که نباید نقش این نیرو در تاریخ گم شود.

وی اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی افتخار دارد که در جهان به واسطه ماموریت نظامی و دفاعی خود در تمامی نقاط کشور منحصر بفرد است.

سردار رضایی با بیان اینکه در واقع ماموریت گسترده این سازمان نظامی، دفاعی و پلیسی است، گفت: افتخار و امنتیت مرزهای ما بر گرفته از روحیه ولایی و دفاعی است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به هشت هزار و 755 کیلومتر مرز تحت کنترل این نیرو تصریح کرد: افتخار سربازان حافظ امنیت این مرز و بوم در سرمای زیر 30 درجه، گرمای شدید، گرد و غبار این است که هیچ کدام از این عوامل نمی تواند مانع از خدمات رسانی آنان به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز حرم است و اگر با اقتدار ایستاده این اقتدار نشات گرفته از فداکاری پیشکسوتان این عرصه است.

سردار رضایی گفت: مرزبانان ما امروز در سخت ترین شرایط ارائه خدمت می کنند که در این میان خانوادههای آن‌ها در شرایط سختتری به سر می برند.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: امنیت، شادی، آسایش و آرامش امروز ما مدیون مرزبان به خصوص خانواده های آن‌ها و شهدا و جانبازان این عرصه است که همگی آنها سرمایه های ارزشمند هستند.

در این پیش همایش یک روزه که در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد جمعی از مقامات کشوری و لشکری و فرماندهان پیشکسوت ژاندارمری حضور داشتند که از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها