کد خبر: 344695
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۲:۵۲:۳۰
| |

بیش از 59 هزار نفر در طرح تابستانه هلال احمر خدمات دریافت کردند

رئیس اداره امور پایگاه‌های جاده‌ای سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات امداد و نجات به 59 هزار و 232 نفر در طرح تابستانی خبر داد.

بیش از 59 هزار نفر در طرح تابستانه هلال احمر خدمات دریافت کردند
کد خبر: 344695
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۲:۵۲:۳۰

اعتمادآنلاین| ‌ مجید متانی در کمیته بررسی طرح‌های ترافیکی که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهارکرد: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در طول طرح تابستانی بیش از 14 هزار و 694 مورد عملیات امداد و نجات انجام دادند که 49 درصد آن مربوط به ماموریت‌های ترافیکی، 23 درصد مربوط به ماموریت‌های کوهستان و ساحل و 28 درصد نیز مراجعات حضوری بود.

رئیس اداره امور پایگاه‌های جاده‌ای سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در مجموع طی فصل تابستان به 59 هزار و 332 نفر خدمات امدادی ارائه شده است، گفت: 13 هزار و 4 نفر از این افراد نجات داده،7158 نفر در مراکز بین‌راهی اسکان داده شده و 1243 نفر رهاسازی شدند همچنین در تعامل با اورژانس 8189 نفر از مصدومان حوادث ترافیکی با آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در بخش دیگری از این جلسه به تشریح تمهیدات هلال احمر برای راهپیمایی اربعین پرداخت و اظهارکرد:‌479 پایگاه امداد و نجات ثابت بین شهری و 80 پایگاه امداد و نجات شهری در این ایام در آماده باش کامل هستند همچنین 130 دستگاه آمبولانس، 36 دستگاه موتورآمبولانس، 15 دستگاه خودروی نظارتی و عملیاتی و چهار درصد خودروی ویژه فرماندهی در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی و این شهرها مستقر خواهند شد.

متانی در پایان گفت:‌ چهار فروند بالگرد نیز در پایانه مرزی ما مستقر است و علاوه بر آن هشت دستگاه اتوبوس آمبولانس به کشور عراق اعزام کردیم و در صورت موافقت سه دستگاه خودروی ویژه فرماندهی نیز به عراق ارسال خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها