کد خبر: 344943
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ ۱۰:۱۳:۰۰
| |

اولگنار سولسشایر:

برای قهرمانی باید بهترین تیم‌ها را شکست دهید

سرمربی شیاطین سرخ نسبت به پیروزی تیمش مقابل راچدیل در ضربات پنالتی و رویارویی با چلسی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس، واکنش نشان داد.

برای قهرمانی باید بهترین تیم‌ها را شکست دهید
کد خبر: 344943
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ ۱۰:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ اولگنار سولسشایر که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور سوم جام اتحادیه انگلیس در دیداری خانگی پس از تساوی یک - یک مقابل راچدیل در جریان 90 دقیقه قانونی بازی، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 حریف دسته اولی خود را شکست دادند، گفت: در خیلی از بازی‌ها با نتیجه یک بر صفر پیش می‌افتیم، اما بازیکنان باید بدانند که نیاز به زدن گل دوم داریم.

وی افزود: در این باشگاه نباید عقب‌نشینی کنید و با خود بگویید که یک گل‌زده کافی است. این چیزی نیست که ما در منچستریونایتد می‌خواهیم. بازی را به خوبی تحت‌کنترل داشتیم و من از اعتماد به نفس بازیکنانم خیلی راضی هستم. در زدن ضربات پنالتی بهتر از برخی بازی‌ها کار می‌کنیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ با تمجید از مهاجم 17 ساله‌اش که در جریان بازی برای منچستریونایتد گل زد و در ضربات پنالتی هم موفق به انجام این کار شد، اظهار داشت: گرین‌وود دو پای فوق‌العاده دارد. او باید کابوسی برای مدافعان در موقعیت‌های تک به تک در محوطه جریمه باشد. میسون از هر دو سمت زمین می‌تواند به سمت دروازه حریف برود که این از دید من فوق‌العاده‌ است.

سولسشایر خاطرنشان کرد: شما هم می‌توانید ببینید که گرین‌وود چه بازیکن باکیفیتی است. او در ادامه سهم خود را از بازی‌های ما خواهد برد. میسون جوان است و ما هم باید به او فرصت رشد دهیم.

منچستریونایتد که از 6 بازی اول خود تنها 8 امتیاز کسب کرده و با 10 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد، دوشنبه هفته پیش‌رو پذیرای آرسنال چهارم جدولی است. شیاطین سرخ همچنین باید ماه آینده میلادی در دور چهارم جام اتحادیه انگلیس با چلسی مصاف کنند.

سولسشایر در خصوص رویارویی با چلسی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه گفت: اگر به دنبال قهرمانی در این جام هستید باید بهترین تیم‌ها را شکست دهید. این فصل در هفته اول با چلسی بازی کردیم و فصل گذشته هم در جام اتحادیه با آنها روبه‌رو شدیم. در چند هفته پیش‌رو بازی‌های خارج از خانه‌ای داریم که باعث می‌شوند به خوبی به شرایط بازی در خارج از خانه عادت کنیم. باید بهترین نتایج را از این بازی‌ها بگیریم و اطمینان دارم این اتفاق با توجه به بازیکنانی که داریم، خواهد افتاد.

برنامه کامل بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس به شرح زیر است:

اورتون - واتفورد

استون‌ویلا - ولورهمپتون

منچسترسیتی - ساوتهمپتون

برتون - لسترسیتی

کراولی - کلچستر

چلسی - منچستریونایتد

آکسفورد - ساندرلند

لیورپول - آرسنال

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها