کد خبر: 345182
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۱۰:۰۵:۱۲
| |

سرمربی تاتنهام:

همه چیز برای کسب قهرمانی و افتخار در تیم ما فراهم است

سرمربی تاتنهام ابراز امیدواری کرد بتواند برای این تیم قهرمانی به دست بیاورد و شرایط را در این تیم تغییر دهد.

همه چیز برای کسب قهرمانی و افتخار در تیم ما فراهم است
کد خبر: 345182
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۱۰:۰۵:۱۲

اعتمادآنلاین| ‌ تاتنهام در زمان حضور مائوریسیو پوچتینو هر چند تیمی مدعی برای قهرمانی بوده است ولی نتوانسته جام به دست بیاورد و این هفته نیز با شکست برابر کالچستر در ضربات پنالتی از جام اتحادیه حذف شد.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام درباره وضعیت خود و تیمش در این تیم گفت:‌ فوتبال به درستی برای همه در کسب قهرمانی خلاصه می شود. من هم همین عقیده را دارم و می دانم هیچ حسی در فوتبال بالاتر و بهتر از این نیست که شما برنده شوید و عنوان قهرمانی را به دست بیاورید. قطعا من خودم هم از این شرایط زجر می کشم. امسال ششمین فصل حضور من در تاتنهام است. ما در یک شرایط خیلی خوب بازی می کنیم و یکی از زیباترین ورزشگاه‌ها را داریم و همه چیز برای کسب قهرمانی و افتخار در تیم ما فراهم است. همه ما در تاتنهام تلاش می کنیم تا شرایط را برای خود تغییر دهیم و بتوانیم کاری ماندگار در تاریخ تاتنهام داشته باشیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: من در فوتبال دوران سخت زیادی داشتم. در جام جهانی 2002 حذف تلخی را با تیم آرژانتین تجربه کردم. سالها بود نباخته بودیم و به عنوان مدعی قهرمانی وارد رقابت ها شدیم ولی بعد از مرحله گروهی از رقابت ها کنار رفتیم. آنقدر ناراحت بودم که تا 10 روز بعد از حذف از خانه بیرون نرفتم. بعد از سال‌ها یک شکست مشابه را تجربه کردم که آن شکست در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول بود که آن شکست نیز خیلی برای من ناراحت کننده بود. در تاتنهام نیز کسی انتظار نداشت ما به فینال لیگ قهرمانان برسیم ولی وقتی قهرمان نشدیم انگار کاری صورت نگرفته است و به همین خاطر ناراحت هستیم و نمی توان از این وضعیت موجود خوشحال بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها