کد خبر: 345365
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۱۵:۵۸:۱۱
| |

تکرار قهرمانی برای ستاره‌های بسکتبال ایران عادی نمی‌شود

فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به ستاره‌های حاضر در مرحله نیمه‌هایی رقابت‌های باشگاه‌های آسیا پرداخته و گفت و گویی با 2 ستاره ایران انجام داده‌است.

تکرار قهرمانی برای ستاره‌های بسکتبال ایران عادی نمی‌شود
کد خبر: 345365
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۱۵:۵۸:۱۱

اعتمادآنلاین| ‌ تیم بسکتبال نفت‌آبادان با کسب سه برد و بدون باخت راهی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های باشگاه‌های آسیا شده و حالا در اولین حضورش در این تورنمنت می‌تواند فینالیست شود و سپس برای قهرمانی تلاش کند.

نفتی‌ها در مرحله نیمه‌نهایی باید برابر نماینده ژاپن بازی کنند و در صورت فینالیست شدن به احتمال فراوان با الریاضی لبنان روبه می‌شوند.

سایت فدراسیون جهانی در قسمت مخصوص رقابت‌های باشگاه‌های آسیا گزارشی درباره مرحله نیمه نهایی نوشته و در آن با صمد نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی صحبت کرده‌است.

صمد نیکخواه‌بهرامی درباره احساس خودش برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی گفته‌است: موفقیت در هر تورنمنت برایم حس خاص خودش را دارم و جذاب است. خوشبختانه توانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم و همچنان از رقابت لذت می‌بریم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران و بازیکن کمکی نفت‌آبادان در تایلند ادامه داد: به نظرم پتروشیمی در سال گذشته کار بزرگی انجام داده و قهرمان شده‌است. کسی از آنها چنین انتظاری را نداشت اما این تیم موفق شد. با این حال فکر می‌کنم که این دوره از مسابقات با سال گذشته تفاوت دارد.

وی افزود: تیم‌ها با شرایط و آمادگی بهتری وارد مسابقات شده‌اند. من نوع جدید مسابقات را هم بیشتر دوست دارم.

ارسلان کاظمی دیگر بازیکن کمکی نفت آبادان که سال گذشته با پتروشیمی قهرمان باشگاه‌های آسیا شده نیز درباره مسابقات گفته‌است: حس قهرمانی فوق‌العاده‌ است. سال گذشته سال به خصوصی برای ما بود و توانستیم قهرمان شویم و خوشبختانه امسال نیز وضعیت خوبی داریم و می‌توانیم یک سال به خصوص دیگر برای خودمان بسازیم.

این بازیکن افزود: خوشبختانه ما می‌توانیم امسال هم قهرمان شویم و دوباره جام را به کشورمان ببریم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها