کد خبر: 345528
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۰:۲۹:۱۴
| |

مورینیو می‌خواهد به رئال مادرید بازگردد

سرمربی پیشین شیاطین سرخ همچنان چشم به سرمربیگری رئال دارد.

مورینیو می‌خواهد به رئال مادرید بازگردد
کد خبر: 345528
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۰:۲۹:۱۴

اعتمادآنلاین| منابع نزدیک به ژوزه مورینیو به سایت «گل» خبر داده‌اند، ژوزه مورینیو بسیار علاقه‌مند به بازگشت به رئال مادرید برای سرمربیگری کهکشانی‌ها است، این در حالی است که این سرمربی پرتغالی از زمان اخراجش از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در ماه دسامبر 2018 تاکنون پیشنهاد چندین باشگاه را برای سرمربیگری رد کرده است.


آقای خاص از ماه مِی تا سپتامبر پیشنهاد باشگاه‌های موناکو، لیل، ولفسبورگ، شالکه و میلان را رد کرده است. مورینیو در این مدتی که هدایت تیمی را برعهده نداشته، چشم به نیمکت مربیگری سه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و بایرن مونیخ داشته است.


این سرمربی پرتغالی که در حال یادگیری زبان آلمانی است، اوایل امسال چشم به سرمربیگری تاتنهام هم داشت، این در حالی بود که رئال مادرید پس از اخراج سانیتاگو سولاری نسبت به استخدام مائوریسیو پوچتینو علاقه نشان داده بود، اما در نهایت زیدان به نیمکت سرمربیگری کهکشانی‌ها بازگشت و موضوع حضور پوچتینو در این تیم مادریدی منتفی شد، بنابراین ماجرای حضور آقای خاص در تاتنهام هم عملی نشد.


مدیران دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ هم ترجیح دادند به ترتیب با توماس توخل و نیکو کواچ به کار خود ادامه دهند. یوونتوس هم پس از جدایی ماسیمیلیانو آلگری ترجیح داد با مائوریتزیو ساری، سرمربی پیشین تیم‌های چلسی و ناپولی به کارش ادامه دهد.


ژوزه مورینیو حالا خیلی علاقه‌مند است به نیمکت سرمربیگری رئال مادرید بازگردد، البته به شرطی که این باشگاه اسپانیایی با زین‌الدین زیدان قطع همکاری کند. تیم تحت‌هدایت زیزو فصل را با فراز و نشیب آغاز کرد و شکست 3 بر صفر رئال مقابل پاری‌سن‌ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، زیدان را تحت‌فشار قرار داد، اما در ادامه دو برد متوالی مقابل سویا و اوساسونا و صدرنشینی در لالیگا کمی برای این سرمربی فرانسوی حاشیه امنیت ایجاد کرد.


رئال مادرید امشب در دربی مادرید میهمان اتلتیکومادرید است و سه‌شنبه شب هم در بازی دوم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگوبرنابئو پذیرای کلوب بروژ خواهد بود.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها