کد خبر: 345821
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۲۰:۱۲:۰۲
| |

سیدمحمد حسینی، وزیر اسبق ارشاد خبر داد؛

تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلابی برای انتخابات مجلس

سیدمحمد حسینی، وزیر اسبق ارشاد، گفت: شورای وحدت یا شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، با حضور دانشجویان، بانوان و فعالان رسانه، در سبزوار و دیگر شهرستان‌ها، تشکیل خواهد شد.

تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلابی برای انتخابات مجلس
کد خبر: 345821
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۲۰:۱۲:۰۲

اعتمادآنلاین| سیدمحمد حسینی، وزیر اسبق ارشاد، در جمع خبرنگاران سبزوار، درباره تشکیل شورای وحدت یا شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در برخی از شهرستان‌ها و سبزوار گفت: این شورا درواقع همان شواری جبهه مردمی است که از برخی کاندیداهای ریاست جمهوری از احزاب و تشکل‌های مختلف مردمی که در تهران و شهرستان‌ها هستند، تشکیل شده است.

وی افزود: دامنه این افراد در شهرستان‌ها و کل استان‌های کشور گسترده خواهد شد و این شورا قرار است برای انتخاب افراد اصلح از بین کاندیدهای احتمالی انتخابات مجلس، افراد صالح و ولایی را بعد از تصمیم‌گیری به همه معرفی کند.

وزیر اسبق ارشاد، ضمن تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس و بقیه انتخابات کشور، تصریح کرد: با تشکیل این شورا، قرار نیست فقط چند نفر در تهران بنشینند و برای همه شهرستان‌ها و کشور تصمیم‌گیری کنند.

حسینی همچنین اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی‌های مختلفی که انجام خواهد شد، برای انتخابات مجلس، افراد با حداکثر محبوبیت، ولایی، متخصص و انقلابی، مشخص خواهند شد و سعی خواهیم کرد برای انتخابات به یک جمع‌بندی نهایی رسیده و از ورود افراد اضافی برای کاندیدشدن در مجلس خودداری کنیم.

وی ضمن بیان اینکه ممکن است در اجرای این نسخه، اشکالاتی وجود داشته باشد، ابراز کرد: اعضای شورا با افراد جدید و دامنه گسترده در تمام کشور شروع به فعالیت خواهند کرد و دانشجویان، بانوان و فعالان رسانه‌ای در این شورا حضور خواهند داشت.

حسینی اضافه کرد: تاکنون به 80 درصد وحدت لازم برای تشکیل این شورا و راهکارهای عملی آن رسیده‌ایم. هم‌اکنون در کرمان و سیرجان این مجمع شورای انقلابی تشکیل شده است و در زرند نیز به زودی تشکیل خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد: در هر شهرستان، احزاب و فعالان سیاسی و نیروهای انقلابی، دور همدیگر جمع شده و با وحدت و همدلی، کاندیدهای نهایی را برای انتخابات مجلس معرفی خواهند کرد.

این سیاستمدار اصولگرا، در انتها در ارتباط با خطرات پیش رو، گفت: ممکن است برخی از کاندیدهای احتمالی انتخابات مجلس، همانند گذشته، توسط رقیبان با تهمت و دروغ تخریب شوند و باید نیروهای انقلابی جایگزینی برای اتفاقات پیش‌بینی نشده داشته باشیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها