کد خبر: 346453
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۳:۴۰:۲۲
| |

90 درصد چوب‌بری‌ها در خرم‌دره غیرقانونی است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرم‌دره گفت: فعالیت 90 درصد چوب‌بری‌های این شهرستان که بلای جان درختان شده‌اند، غیرمجاز است.

90 درصد چوب‌بری‌ها در خرم‌دره غیرقانونی است
کد خبر: 346453
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۳:۴۰:۲۲

اعتمادآنلاین| ‌‌ فریدون کریمی با بیان این‌که یکی از ویژگی‌هایی که خرم‌دره را برای اسکان مسافران قابل توجه کرده، آب و هوا، محیط زیست و منابع‌طبیعی منحصر به فرد این شهرستان است، اظهار کرد: این مواهب خدادادی در حوزه گردشگری شهرستان بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به گسترش بی‌رویه چوب‌بری‌های غیرمجاز در خرم‌دره، تصریح کرد: همه این چوب‌بری‌ها شناسایی شده و به همه آن‌ها اختیارات لازم داده شده است اما متاسفانه به جز چند نفر مابقی افراد توجهی به این اخطارها نکرده‌اند.

کریمی با تاکید بر این‌که 90 درصد چوب‌بری‌های شهرستان غیرمجاز هستند، یادآور شد: 80 درصد این چوب‌برها نیز دارای شغل دیگری هستند که فقط به دنبال منفعت‌طلبی در این عرصه هستند.

وی با تاکید بر این‌که برای فائق آمدن بر این مشکل باید کمیته با حضور مسئولان مرتبط تشکیل شود، اظهار کرد: متاسفانه روزانه شاهد حمل بار چوب از شهرستان هستیم که مقصد اغلب این چوب‌ها نیز شهرهای شمالی کشور است که این امر نیز به نوبه خود نظارت‌های بیشتری را می‌طلبد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها