کد خبر: 347539
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۲:۱۰:۴۳
| |

اکرمی، وزیر اسبق آموزش و پرورش:

اختلافات و سهم‌خواهی را کم کنیم/ هر گروه و جریانی برای کم کردن اختلافات و سهم خواهی تلاش کنند

کاظم اکرمی، وزیر اسبق آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم کاهش اختلافات گفت که باید هر گروه و حزبی در راستای کم کردن اختلافات، خودخواهی و سهم‌خواهی تلاش کند.

اختلافات و سهم‌خواهی را کم کنیم/ هر گروه و جریانی برای کم کردن اختلافات و سهم خواهی تلاش کنند
کد خبر: 347539
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۲:۱۰:۴۳

اعتمادآنلاین| کاظم اکرمی در همایش فصلی خانه احزاب ایران گفت: با وجود اینکه همه انتقاداتی به وضعیت فعلی کشور دارند، اما می‌دانیم که تمامی تلاش برای حفظ انقلاب اسلامی است که باید همه پای کار باشیم.

وی افزود: همه می‌دانیم چه کسانی در آن طرف مرزهای ایران به دنبال تشدید اختلافات و سوءاستفاده از آن هستند تا پرچم سبز محمدی را پس و پیش کنند وگرنه با این همه نیروهای مسلمان هیچ قدرتی نمی‌تواند به این کشور تجاوز کند. همه با عنایت به وجود مردان بزرگ کشور را به پیش می‌بریم و امیدواریم شاخ استکبار را بشکنیم.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم پرهیز از اختلافات، خودبینی، خودخواهی، گروه‌محوری، سهم‌خواهی و رها کردن مردم گفت: باید تلاش کنیم در هر گروهی اختلافات، خودخواهی و سهم‌خواهی را کمتر کنیم. توجه این ملت به ما است.

اگر همه به این نکته توجه کنیم حاصل رفتارهای ما مبتنی بر توجه به عزت اسلام، قرآن کریم، محمد و آل محمد خواهد بود.

کاظمی تاکید کرد: رفتار و صحبت‌های ما باید طوری باشد که مردم بیشتر به سمت اسلام و قرآن و تشیع سوق پیدا کنند. باید از خودخواهی و گروه‌محوری کم کرده و نگاهمان به اسلام و انقلاب باشد. انتقادات را بشنویم ولی این صدا منعکس شود که ما همه یک صدا فریاد زنده‌باد انقلاب اسلامی را سر داده و به فکر مردم هستیم. به نحوی کار کنیم که مردم در انتخابات آینده پای صندوق‌های رأی آمده تا گره‌ها کمتر شود.

همچنین در این مراسم از خانواده مرحوم حبیبی و عسکراولادی و همچنین از پنج پیشکسوت حزبی سیدرضا اکرمی، عباس شیبانی، سرحدی‌زاده و زهرا مصطفوی تجلیل شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها