کد خبر: 348112
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۲:۰۴:۰۰
| |

سقوط جرثقیل سنگین در شرق تهران/ معاون دادستان تهران: سه نفر کشته و سه نفر مجروح شده‌اند/ رئیس مرکز اورژانس تهران: احتمال افزایش زخمی‌ها وجود دارد/ شهردار منطقه 14: پیمانکار پارک بسیج بازداشت شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از سقوط جرثقیل سنگین در منطقه شرق تهران خبر داد.

سقوط جرثقیل سنگین در شرق تهران/ معاون دادستان تهران: سه نفر کشته و سه نفر مجروح شده‌اند/ رئیس مرکز اورژانس تهران: احتمال افزایش زخمی‌ها وجود دارد/ شهردار منطقه 14: پیمانکار پارک بسیج بازداشت شد
کد خبر: 348112
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۲:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از وقوع یک فقره سقوط جرثقیل در منطقه شرق تهران خبر داد.

وی گفت: در ساعت 12:19 دقیقه حادثه سقوط جرثقیل به سازمان آتش نشانی گزارش داده شد و در حال حاضر مأموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شده اند.

وی گفت: محل وقوع حادثه واقع در اتوبان بسیج انتهای محلاتی بوده است و هنوز از تعداد فوتی ها و مصدومان اطلاع دقیقی در دست نیست.

رئیس مرکز اورژانس تهران: 2 نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند

پیمان صابرین، رئیس مرکز اورژانس تهران از تعداد فوتی و مصدومان واژگونی یک دستگاه جرثقیل در خیابان شهید محلاتی، تقاطع بسیج خبر داد.

وی گفت: تا این لحظه در این حادثه 2 نفر کشته و 4 نفر زخمی شده‌اند.

صابریان اضافه کرد: احتمال افزایش زخمی ‌ها در این حادثه وجود دارد.

پیمانکار پارک بسیج بازداشت شد

شهردار منطقه 14 از بازداشت پیمانکار پارک بسیج که سقوط جرثقیلش موجب مرگ دو تن شده خبر داد.

عباسی ، در خصوص حادثه سقوط چرثقیل در اتوبان شهید محلاتی با بیان این‌که بلافاصله پس از اعلام واژگونی جرثقیل همکارانمان در آتش‌نشانی، مدیریت بحران و دادستانی در محل حادثه حضور یافتند، گفت: متاسفانه جرثقیل متحرک مربوط به پیمانکار پارک بسیج بود که سقوط می‌کند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر با مساعدت سازمان آتش‌نشانی، پلیس راهور، بسیج و غیره در حال پاکسازی معبر هستیم، اظهار کرد: تمام تلاشمان این است که تا ساعتی دیگر مسیر مسدود شده بازگشایی شود.

به گفته شهردار منطقه 14 ، پیمانکار پارک بسیج طبق قراردادی که با سازمان مشارکت‌های شهرداری داشت، مسئولیت صفر تا صد نصب و اجرای تجهیزات را داشته است. عباسی ، در خصوص حادثه سقوط چرثقیل در اتوبان شهید محلاتی با بیان این‌که بلافاصله پس از اعلام واژگونی جرثقیل همکارانمان در آتش‌نشانی، مدیریت بحران و دادستانی در محل حادثه حضور یافتند، گفت: متاسفانه جرثقیل متحرک مربوط به پیمانکار پارک بسیج بود که سقوط می‌کند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر با مساعدت سازمان آتش‌نشانی، پلیس راهور، بسیج و غیره در حال پاکسازی معبر هستیم، اظهار کرد: تمام تلاشمان این است که تا ساعت

عباسی با بیان اینکه پیمانکار واحد ایمنی داشته و اقدامات لازم را در خصوص حفظ ایمنی تجهیزات سنگین رعایت می‌کرد، گفت: با حکم قضایی پیمانکار بازداشت شده است و شرکتی که جرثقیل متعلق به آن بود نیز می‌بایست در محل حضور یابد.

حضور قاضی شهریاری در محل واژگونی جرثقیل در بزرگراه محلاتی

معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای جنایی در محل واژگونی یک جرثقیل در بزرگراه شهید محلاتی حضور یافت.

به گفته سرپرست دادسرای جنایی بر اساس آمار تاکنون دست کم سه نفر کشته و سه نفر مجروح شده‌اند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها