کد خبر: 348454
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

پلیس چین با پهپاد یک فراری را به زندان بازگرداند

پلیس چین با استفاده از پهپاد یک زندانی را که 17 سال پیش از زندان فرار کرده و در غاری کوچک در منطقه‌ای صعب‌العبور پنهان شده بود دستگیر کرد.

پلیس چین با پهپاد یک فراری را به زندان بازگرداند
کد خبر: 348454
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پلیس چین با استفاده از پهپاد یک زندانی را که 17 سال پیش از زندان فرار کرده و در غاری کوچک در منطقه‌ای صعب‌العبور پنهان شده بود دستگیر کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، بی‌بی‌سی خبر داد: «سونگ موجیانگ»، که امروز 63 سال دارد، به اتهام قاچاق و فروش کودکان و زنان محکوم و در اردوگاه کار اجباری Yilaochang Farm زندانی شد، اما مارس 2002 موفق به فرار از آنجا شد و تا چندی پیش متواری بود.

اوایل سپتامبر سال جاری پلیس مطلع شد این مجرم فراری در یک غار 2 متر مربعی در یک منطقه کوهستانی صعب‌العبور در نزدیکی زادگاهش مخفی شده است، اما عملیات جست‌وجوی پلیس به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه ناکام ماند تا اینکه از پهپاد برای بررسی و جست‌وجوی منطقه استفاده کرد. در نهایت تصاویر این پهپادها در کنار شکاف یکی از کوه‌ها مقادیری زباله نشان داد و نیروهای پلیس به این منطقه اعزام شدند.

به گفته پلیس، یک واحد از این نیرو بعد از ساعتی کوه‌پیمایی موفق به دستگیری موجیانگ شد. او در زمان دستگیر به شدت رنگ‌پریده بود در حالی که مشخص بود سال‌هاست لباس‌های خود را نشسته و مدت‌هاست به حمام نرفته است. او حتی در ارتباط کلامی با دیگران هم دچار مشکل شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها