کد خبر: 348523
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۲:۴۴:۲۵
| |

عسگری به مدال برنز کاراته‌وان روسیه رسید

«بهمن عسگری» در حالی به مدال برنز کاراته‌وان روسیه دست یافت که «حمیده عباسعلی» و «طراوت خاکسار» با شکست در دیدار رده‌بندی از رسیدن به مدال بازماندند.

عسگری به مدال برنز کاراته‌وان روسیه رسید
کد خبر: 348523
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۲:۴۴:۲۵

اعتمادآنلاین| ‌ ششمین مرحله لیگ برتر کاراته‌وان در سال 2019 از روز جمعه با حضور 642 کاراته کا از 85 کشور در مسکو روسیه آغاز شده و امروز با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به اتمام می‌رسد.

این مسابقات دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی در راستای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است. تیم ایران در 2 بخش کاتا و کومیته مردان و زنان در این مسابقات شرکت کرده است.

در مسابقات رده‌بندی امروز (یکشنبه)، عسگری موفق به کسب مدال برنز شد، اما زنان ملی‌پوش برابر حریفان ناکام ماندند.

در وزن منهای 75 کیلوگرم مردان، «بهمن عسگری» در مبارزه رده‌بندی با حساب سه بر یک از سد «توره ایبانز» از اسپانیا گذشت و به مدال برنز رسید تا به روند مثبت خود ادامه دهد.

در وزن منهای 55 کیلوگرم زنان، «طراوت خاکسار» در دیدار رده‌بندی برابر «شیوری ناکامورا» از ژاپن با حساب 2 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

در وزن به اضافه 68 کیلوگرم، «حمیده عباسعلی» در مبارزه رده‌بندی مقابل «ماریا گارسیا» از اسپانیا با حساب سه بر 2 شکست خورد و دستش از مدال کوتاه ماند.

از ساعتی دیگر، «سارا بهمنیار»، «رزیتا علیپور»، «ذبیح‌الله پورشیب» و «سجاد گنج زاده» در فینال اوزان مختلف زنان و مردان برای کسب مدال طلا، روی تاتامی می‌روند.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها