کد خبر: 349273
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۱:۵۱:۱۶
| |

منچستریونایتد و تاتنهام به دنبال جذب آلگری هستند

دو باشگاه بزرگ انگلیسی خواهان به خدمت گرفتن ماسیمیلیانو آلگری به عنوان سرمربی شده اند.

منچستریونایتد و تاتنهام به دنبال جذب آلگری هستند
کد خبر: 349273
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۱:۵۱:۱۶

اعتمادآنلاین| به نقل از دیلی میل، دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام در این فصل نتوانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند. تاتنهام بعد از حذف از جام اتحادیه برابر کالچستر و شکست هایی برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و چندین نتیجه ضعیف در لیگ برتر از شرایط خوب فصل قبل خیلی فاصله گرفته است.

همچنین منچستریونایتد نیز همچنان در شرایط افول به سر می برد و شکست برابر نیوکاسل صبر هواداران این تیم را لبریز کرده است. بازی حساس با لیورپول ممکن است آخرین فرصتی باشد که مسئولان یونایتد به سولسشائر دادند و از هم اکنون زمزمه هایی مبنی بر حضور ماسیمیلیانو آلگری در یکی از این دو تیم شنیده می شود.

آلگری بعد از چندین سال قهرمانی در لیگ ایتالیا و ناکامی در لیگ قهرمانان از یووه جدا شد و اکنون بدون تیم است. گفته می شود آلگری مورد تایید فرگوسن است و سرمربی پرافتخار سابق یونایتد، این مربی ایتالیایی را یک تکنسین قوی می داند که توانایی اثرگذاری بالایی در تیم یونایتد خواهد داشت.

ژوزه مورینیو دسامبر 2018 از یونایتد اخراج شد و اکنون 10 ماه از روی کار آمدن سولسشائر در این تیم می گذرد ولی تغییری در نتایج این تیم ایجاد نشده است و یونایتد اکنون در رده دوازدهم قرار دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها