کد خبر: 349285
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۲:۱۸:۲۱
| |

تیم شروود:

پوچتینو اخراج نخواهد شد

سرمربی اسبق باشگاه تاتنهام مدعی شد که اعتبار «مائوریتسیو پوچتینو» در این باشگاه به اندازه‌ای است که هزار سال دیگر هم برکنار نمی‌شود.

پوچتینو اخراج نخواهد شد
کد خبر: 349285
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۲:۱۸:۲۱

اعتمادآنلاین| ‌ سرمربی آرژانتینی تاتنهام فصل جدید را اسفناک آغاز کرده است و شکست تحقیرآمیز هفت بر 2 مقابل بایرن مونیخ در لندن و در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که با شکست 3 بر صفر مقابل برایتون در لیگ جزیره همراه شد، شرایط بدِ نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان را وخیم‌تر کرده است.

شکست مقابل مرغان دریایی آلبیون، تاتنهام را تا رتبه نهم جدول رده‌بندی لیگ جزیره تنزل داد تا پس از تنها هشت هفته، اختلاف شاگردان پوچتینو با لیورپول صدرنشین به 13 امتیاز برسد.

با این حال، «تیم شروود» که پیش از پوچتینو در ماه مه 2014 برای مدت پنج ماه هدایت تاتنهام را برعهده داشت، معتقد است جایگاه مرد آرژانتینی امن بوده و وی قادر است تا قطار از ریل خارج شده این تیم را به مسیر درست بازگرداند.

شروود در این خصوص اظهار داشت: «دنیل لِوی» (رییس تاتنهام) یکی از باهوش‌ترین‌ها در فوتبال است بنابراین فکر می‌کنید چنین شخص با درایتی پوچتینو را اخراج می‌کند؟

وی ادامه داد: اعتبار پوچتینو در تاتنهام بسیار زیاد است و به هیچ‌وجه و تحت هیچ شرایطی از این باشگاه اخراج نمی‌شود؛ و اگر شخص پوچتینو به این نتیجه برسد که به اندازه کافی در تاتنهام بوده و قادر نیست این تیم را به موفقیت بیشتری برساند و قصد کوچ به باشگاه دیگری را داشته باشد، باید بگویم که اگر این کار را انجام دهد دیوانه است؛ به نظرم او بهترین گزینه برای تاتنهام بوده و به شخصه به هیچ‌وجه دوست ندارم از این تیم برود.

شروود تاکید کرد: در تاتنهام همه چیز روبراه است و روند پیشروی آنان درخشان است و تنها کاری که باید بکنند این است که این مانع را از سر راه بردارند؛ این مشکل ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید؛ همچنان فکر می‌کنم آنها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند و معتقدم قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول لیگ نیز دستاورد بزرگی برای آنان خواهد بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها