کد خبر: 349317
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۳:۱۱:۵۲
| |

سیدمصطفی میرسلیم، رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

سرلیستی قالیباف مطرح نشده است/ نگرانی آمریکا از تضعیف امنیتى پایگاه‌هاى خود در عراق

رئیس شورای مرکزی موتلفه گفت: حضور قالیباف به عنوان سرلیست جمنا مطرح نشده است ولى همه به اهمیت سرفهرست اذعان دارند.

سرلیستی قالیباف مطرح نشده است/ نگرانی آمریکا از تضعیف امنیتى پایگاه‌هاى خود در عراق
کد خبر: 349317
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۳:۱۱:۵۲

اعتمادآنلاین| سیدمصطفی آقامیرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره حوادث اخیر در عراق بیان کرد: در حالى که عراق براى میزبانى بزرگترین تظاهرات ضد ظلم و فساد آماده مى‌شود، ایجاد التهاب داخلى براى تحت شعاع قراردادن راهپیمایى اربعین است. حقوق مردم عراق به جاى خود محفوظ است اما تحریکاتى را آمریکا، صهیونیست‌ها و عربستان پشتیبانى کرده‌اند که مانع مطرح شدن شکوهمند حق بزرگترى شوند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه درباره اقدام آمریکا مبنی بر تغییراتی در پایگاه‌های خود در منطقه، گفت: آمریکا از تضعیف امنیتى پایگاه‌هاى نظامی خود نگران است، به ویژه اینکه نقشه‌هاى آنها با شکست مواجه شده است و درصدد هستند تا جایگاه مطمئن‌ترى برگزیند.

او درباره ترس آمریکا پیرامون گسترش روابط تهران و بغداد افزود: تحکیم مناسبات تهران و بغداد به مفهوم از بین رفتن تمام توطئه‌هایى است که آمریکا براى منزوى کردن ایران طراحى کرده و لذا با آن مخالف است و سعى در بهم ریختن یا انحراف آن دارد.


میرسلیم درباره توصیه‌های مقام معظم رهبری به فرماندهان سپاه یادآور شد: توصیه‌هاى رهبر معظم انقلاب اساسى و راهبردى بود و سپاه پاسداران آمادگى کامل براى عملیاتى کردن آنها را دارد و این موجب تقویت سپاه خواهد شد.

او درباره برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر حضور قالیباف به عنوان سرلیستی جمنا خاطرنشان کرد: چنین مطلبى تا آنجا که من اطلاع دارم مطرح نشده است ولى همه به اهمیت سرفهرست اذعان دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها