کد خبر: 349427
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۶:۱۱:۲۹
| |

پایان کار لایحه حمایت از مالکیت فکری و معنوی در کمیسیون فرهنگی

سیده فاطمه ذوالقدر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در تشریح بررسی‌های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از به اتمام رسیدن بررسی و تصویب مواد ارجاعی لایحه حمایت مالکیت فکری به کمیسیون فرهنگی خبر داد.

پایان کار لایحه حمایت از مالکیت فکری و معنوی در کمیسیون فرهنگی
کد خبر: 349427
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۶:۱۱:۲۹

اعتمادآنلاین| سیده فاطمه ذوالقدر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امروز کار بررسی و به تصویب رساندن مواد ارجاعی لایحه حمایت از مالکیت فکری به کمیسیون فرهنگی مجلس به اتمام رسید، گفت: در جلسه امروز ماده 66 در خصوص حقوق مادی ماده 67 در خصوص مدت حمایت، ماده 70 درباره تکثیر ناپایدار، ماده 104 درباره ثبت آثار، ماده 108 درباره قلمروی اجرای این قانون، ماده 117 درباره آیین‌نامه اجرای قانون به تصویب رسید و ماده 105 این قانون که درباره آثار نرم‌افزاری بود حذف شد.

وی ادامه داد: دیگر ماده ارجاعی به کمیسیون که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس تصویب شد ماده 118 بود. در این ماده تصریح شده از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این قانون حمایت حقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان قانون ترجمه و تکثیر کتب و نشریات و آثار صوتی، قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای و ماده 62 به جز تبصره 2 آن و مواد 63 و 74 قانون تجارت الکترونیکی لغو می‌شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها