کد خبر: 349433
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۶:۲۴:۴۲
| |

ظریف به کمیسیون اقتصادی مجلس نرفت

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

ظریف به کمیسیون اقتصادی مجلس نرفت
کد خبر: 349433
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۶:۲۴:۴۲

اعتمادآنلاین| ‎ عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز(سه‌شنبه شانزدهم مهر ) کمیسیون متبوعش، گفت: بررسی سوال محمد رضا پور ابراهیمی نماینده کرمان از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در دستورکار کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: وزیر پیرامون سوال نماینده کرمان توضیحاتی را ارائه کرد که به دلیل عدم حضور آقای پور ابراهیمی گزارشی از سوی کمیسیون اقتصادی تهیه شد که مقرر شد تا طراح سوال این گزارش را مطالعه و در صورت قانع شدن سوال از دستور کار خارج و در غیر این صورت سوال برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بررسی سوال 2 تن از نمایندگان از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در دستورکار کمیسیون قرار داشت، اضافه کرد: وزیر به دلیل حضور در نشست فوری امکان حضور در جلسه کمیسیون اقتصادی را نداشت و بررسی سوال از وزیر امور خارجه به دوشنبه هفته آینده موکول شد.

آقاپور علیشاهی تصریح کرد: همچنین در این جلسه مواد ارجاعی از جلسه علنی مربوط به لایحه مالیات بر ارزش افزوده به کمیسیون اقتصادی، بررسی شد و مواد باقی مانده نیز روز شنبه هفته آتی بررسی و ارزیابی می‌شود و مواد ارجاعی همان روز در اختیار هیئت رئیسه قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز روز (یکشنبه ) در دستورکار جلسه علنی قرار گیرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها