کد خبر: 350073
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۱۳:۳۱:۱۲
| |

قول مساعد وزیر صنعت برای انجام کارهای زیربنایی در اردبیل ‌

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در بازدید از استان اردبیل با اظهار تاسف نسبت به عدم توسعه نیافتگی صنعت این استان گفت: قول مساعد می‌دهم که در دو سال باقی مانده دولت کار زیربنایی در این استان با همت سرمایه‌گذاران شروع و حمایت‌های لازم نیز انجام شود.

قول مساعد وزیر صنعت برای انجام کارهای زیربنایی در اردبیل ‌
کد خبر: 350073
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۱۳:۳۱:۱۲

اعتمادآنلاین| رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: 35 برنامه مهم در حوزه صنعت در کشور با هدف رفع بحران در این بخش در حال انجام است که تلاش می‌شود تا به صورت کارشناسی مسایل و موضوعات پیگیری شده تا آرامش اقتصادی همچنان در کشور برقرار شود.


وی افزود: به رغم تلاشی که دشمنان در اعمال تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند، ما در این یک سال سعی کردیم تا در حوزه‌های مختلف به نحوی عمل کنیم تا نوسازی صنایع به عنوان یک اولویت مدنظر قرار گرفته و در کنار آن واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید بازگردند.


وزیر صنعت، معدن و تجارت به فعالیت‌های انجام شده در کشور و تلاش پیگیرانه برای تامین زیرساخت‌ها در حوزه صنعت اشاره کرد و گفت: با عارضه‌یابی در حوزه صنعت و شهرک‌های صنعتی درصدد برنامه‌ریزی برای خروج از بحران در حوزه صنعت هستیم و امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود، زمینه توسعه یافتگی مطلوب‌تر در این بخش فراهم آید.


رحمانی با قدردانی از همت سرمایه‌گذاران برای پیشبرد اهداف صنعتی در استان‌های محروم نظیر اردبیل تصریح کرد: بنده قول می‌دهم که پیش از گذشته به استان‌هایی نظیر اردبیل رسیدگی شود تا محرومیت رخت بربسته و امکان توسعه بیشتر فراهم آید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها