کد خبر: 350164
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۱۹:۲۴:۱۴
| |

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش‌ و پرورش خبر داد؛

استخدام آموزشیاران متناسب با شرایط آموزش و پرورش

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش‌ و پرورش، از استخدام آموزشیاران متناسب با شرایط آموزش و پرورش خبر داد.

استخدام آموزشیاران متناسب با شرایط آموزش و پرورش
کد خبر: 350164
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۱۹:۲۴:۱۴

اعتمادآنلاین| محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش‌ و پرورش، در جمع خبرنگاران، گفت: سهمیه جذب آموزشیاران در دولت تصویب ‌شده که متناسب با شرایط آموزش‌وپرورش استخدام می‌شوند.

وی تصریح کرد: تعدادی از آموزشیاران باقی می‌مانند که باید جهت استخدام تا پایان برنامه ششم، بسته به شرایط و نیاز آموزش‌وپرورش به رشته آن‌ها، بتوانند در منطقه‌ای که هستند متناسب با ردیف بودجه که هرسال برای این کار اختصاص داده می‌شود استخدام شوند.

وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: در سیل فروردین‌ماه حدود 400 فضای آموزشی در سطح لرستان تخریب شد که از این تعداد 310 مدرسه، نیاز به تعمیر داشتند که بازسازی و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید آماده شدند.

حاجی میرزایی اضافه کرد: مدارسی که در جریان سیل غیرقابل استفاده بود و نیاز به بازسازی و احداث مجدد داشتند که 31 مدرسه از این تعداد در سطح استان افتتاح و عملیات اجرایی مابقی مدارس تخریبی آغاز شده است.

وی بیان کرد: با وجود یکسری مشکلات مانند جابجایی محل برخی روستاها با همکاری استانداری و مجموعه عوامل استان با تعیین زمین مناسب، تعیین تکلیف و عملیات احداث مدارس تخریبی، در این مناطق آغاز شده است.

وزیر آموزش‌وپرورش ادامه داد: امید می‌رود تا پایان سال جاری بتوان جشن احداث مدارس تخریبی را در سطح استان لرستان برگزار کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها