کد خبر: 350287
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۹ ۱۰:۵۲:۵۵
| |

رونالد کومان:

قدرت خودمان را نشان دادیم

سرمربی هلندی ها از کسب پیروزی خانگی برابر ایرلندشمالی به نیکی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد تیمش اشتباهات این دیدار را در آینده تکرار نکند.

قدرت خودمان را نشان دادیم
کد خبر: 350287
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۹ ۱۰:۵۲:۵۵

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از تلگراف، تیم ملی فوتبال هلند موفق شد با برتری 3 بر یک برابر ایرلند شمالی در آستانه صعود به یورو 2020 قرار گیرد.

رونالد کومان سرمربی لاله های نارنجی فوتبال اروپا گفت: برد بسیار خوبی به دست آوردیم هر چند بازی سرعت زیادی نداشت و تیم حریف سعی در گرفتن زمان و سرعت بازی می کرد و داور هم آنها را همراهی کرده بود. ایرلند شمالی به خوبی برابر ما دفاع کرد و حتی به گل نیز رسید ولی خوشحالم که توانستیم در این دیدار خانگی به خودمان بیاییم و 3 امتیاز بازی را که برای ما خیلی حیاتی بود به دست بیاوریم. در واقع ما قدرت خودمان را نشان دادیم که با وجود عقب افتادن از حریف، دست از تلاش نکشیدیم.

ممفیس دپای دو بار و لوک دی یونگ گبهای هلند را در این دیدار به ثمر رساندند. کومان در ادامه به تمجید از گلزن این روزهای تیمش یعنی دیپای پرداخت و گفت: او خیلی در این دیدار تلاش کرد تا بتواند گلزنی کند و کمی نیز ناامید شده بود ولی خوشبختانه در اواخر بازی توانست از فرصت ها استفاده کند. برای او خیلی خوشحالم که توانست دو گل دیگر در این دیدار به ثمر برساند.

ما باید روی کارهای دفاعی خودمان بیشتر تمرکز کنیم. دلیخت خوب دفاع نکرد و فرصت هایی در خط دفاع ما برای حریف ایجاد شد که نباید در بازیهای بعد آنها را تکرار کنیم.

تیم ملی فوتبال هلند در بازی بعدی خود باید برابر بلاروس قرار گیرد و سپس به دیدار ایرلندشمالی خواهد رفت تا دیدار برگشت خود را برابر این تیم انجام دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها