کد خبر: 350974
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۰:۰۱:۰۴
| |

سیاوشی، نماینده مردم تهران در مجلس: 

قیمت نان نباید افزایش پیدا کند

طیبه سیاوشی، نماینده مردم تهران در مجلس، در واکنش به گران شدن نان در شهرستان های استان تهران گفت: در هدفمندی یارانه‌ها به برخی کالاها یارانه پرداخت می‌شود که نان یکی از کالاهای یارانه بگیر است، نان یک کالای استراتژیک و غذای اصلی مردم کشور است و نباید قیمت آن افزایش پیدا کند.

قیمت نان نباید افزایش پیدا کند
کد خبر: 350974
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۰:۰۱:۰۴

اعتمادآنلاین| طیبه سیاوشی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه غیرعلنی مجلس 15 مهرماه با موضوعیت هدفمندی یارانه‌ها در سطح کلان موضوع نان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به صورت جزئی تر در جلسات بعدی به این موضوع پرداخته شود.

وی در واکنش به گران شدن نان در شهرستان های استان تهران گفت: در هدفمندی یارانه ها به برخی کالاها یارانه پرداخت می‌شود که نان یکی از کالاهای یارانه بگیر است، نان یک کالای استراتژیک و غذای اصلی مردم کشور است و نباید قیمت آن افزایش پیدا کند.

سیاوشی درباره توزیع یارانه ها خاطرنشان کرد: در 10 سالی که پرداخت یارانه ها برقرار شده قرار بود یارانه ها هدفمند تعلق بگیرد که متاسفانه به عنوان یارانه نقدی در آمده و کسانی که در دهک‌های پایین جامعه قرار دارند علیرغم پولی که دریافت می کند بی بهره ترین طبقه جامعه از این یارانه‌ها هستند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها