کد خبر: 351038
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۱:۱۷:۴۷
| |

مهلت 28 روزه نتانیاهو برای تشکیل کابینه تمدید نمی‌شود

منابع نزدیک به «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کردند مهلت 28 روزه بنیامین نتانیاهو برای تشکیل کابینه به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

مهلت 28 روزه نتانیاهو برای تشکیل کابینه تمدید نمی‌شود
کد خبر: 351038
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۱:۱۷:۴۷

اعتمادآنلاین| منابع نزدیک به رئیس رژیم صهیونیستی به نقل از او به این روزنامه گفته‌اند که دلیلی وجود ندارد مهلت 28 روزه نتانیاهو برای تشکیل کابینه تمدید شود.

«رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی چهارشنبه سوم مهر رسماً نتانیاهو را مأمور تشکیل کابینه جدید این رژیم کرده بود.

بر اساس این گزارش، در صورتی که نتانیاهو موفق به تشکیل کابینه نشود، ریولین، بنی گانتس رهبر حزب آبی- سفید را مأمور تشکیل کابینه خواهد کرد و او نیز 28 روز مهلت دارد تا کابینه خود را معرفی کند.

پیش تر نیز دیدار «بنیامین نتانیاهو» با «اویگدور لیبرمن» رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» در راستای حل چالش ها با ائتلاف آبی و سفید به ریاست بنی گانتس بی نتیجه ماند.

این در حالی است که احتمالاً آویخای مندلبلیت دادستان رژیم صهیونیستی به بررسی پرونده محکومیت نتانیاهو به اتهام فساد مالی سرعت ببخشد.

.احزاب راست تحت رهبری لیکود در مجموع 55 کرسی از 120 کرسی کنست را کسب کردند و ائتلاف آبی و سفید و هم‌پیمانانش نیز 54 کرسی را به دست آوردند.

نتانیاهو در دوره قبلی انتخابات کنست نیز نتوانست در مدت اعلام شده کابینه جدید رژیم صهیونیستی را تشکیل دهد و در نهایت کنست منحل و انتخابات مجدد برگزار شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها