کد خبر: 351136
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۳:۵۸:۱۷
| |

معاون وزیر:

هیچ فضایی امن‌تر از ورزش برای زنان و دختران این سرزمین وجود ندارد

معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان، حضور زنان در دیدار تیم‌های ملی ایران و کامبوج را آزمونی بزرگ عنوان کرد و گفت: هیچ فضایی امن‌تر از ورزش برای زنان و دختران این سرزمین وجود ندارد.

هیچ فضایی امن‌تر از ورزش برای زنان و دختران این سرزمین وجود ندارد
کد خبر: 351136
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۳:۵۸:۱۷

اعتمادآنلاین| ‌ مهین فرهادی‌زاد با قدردانی از حضور بی‌نظیر تمام زنان که با رعایت شان یک زن مسلمان در این رویداد حضور یافتند، اظهار داشت: امروز ثابت شد ورزش محیط بسیار امنی است و خانواده‌ها به‌راحتی فرزندان جوان، نوجوان و حتی نونهال و شیرخوار خود را به این محیط می‌آورند و با همکاری بی‌نظیر نیروی انتظامی در کمال آرامش یک مسابقه را می‌بینند و بدون هیچ مشکلی به خانه‌های خود باز می‌گردند.


معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه در گذشته هم دیدارهای داشتیم که با حضور زنان برگزار شده است اما این بار تعداد قابل‌توجهی از زنان به ورزشگاه آمده بودند. امنیت و سلامتی که خود تماشاچیان در این بازی ایجاد کردند نشان داد علاقه‌مند به دیدن بازی فوتبال هستند و ما هم وظیفه داریم در ادامه راه شرایط را فراهم کنیم تا این زنجیره قطع نشود.


فرهادی‌زاد افزود: روز پنج‌شنبه هفته گذشته یک امتحان بزرگ بود و تزریق آرامش به جامعه تزریق تنها از طریق ورزش میسر است.

بدنبال فراهم شدن زیرساخت های لازم جهت ورود زنان به ورزشگاه به منظور تماشای دیدار ایران و کامبوج در انتخابی جام جهانی 2022، فدارسیون فوتبال با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، سامانه بلیت‌فروشی این دیدار را با اختصاص جایگاه به زنان فعال کرد و زنان ایرانی هم توانستند برای نخستین‌بار با خرید بلیت، وارد ورزشگاه آزادی تهران شوند.

دیدار تیم‌های ملی ایران و کامبوج پنجشنبه 18 مهرماه برگزار شد و ملی‌پوشان با نتیجه پرگل 14 بر صفر بدون دردسر میهمان خود را شکست دادند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها