کد خبر: 351513
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۲:۲۱:۰۲
| |

در صحن علنی امروز مجلس صورت گرفت؛

درخواست نماینده لارستان از رییس‌جمهوری

جمشید جعفرپور، نماینده مردم لارستان در مجلس، از رییس‌جمهوری درخواست کرد برای تشکیل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای لارستان «دستور سریع» دهد.

درخواست نماینده لارستان از رییس‌جمهوری
کد خبر: 351513
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۲:۲۱:۰۲

اعتمادآنلاین| جمشید جعفرپور، نماینده مردم لارستان در مجلس، در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکر شفاهی به رییس‌جمهور، گفت: چند سال از پیشنهاد کارشناسی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ضرورت تشکیل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای به مرکزیت لارستان می گذرد اما با وجود پیگیریهای متعدد از رئیس جمهور، معاون اول، وزیر راه و شهرسازی و معاون رئیس جمهور در امور استخدامی و اداری تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

وی ادامه داد: اخیرا اخباری درباره تشکیل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای به گوش می رسد، اما باید با دستور سریع رئیس جمهور هر چه سریعتر موضوع به صحن دولت آورده شود تا نیاز کارشناسی منطقه و کشور برطرف شود.

نماینده مردم لارستان در مجلس در تذکری به وزیر نیرو گفت: وضعیت بحرانی آب آشامیدنی در حوزه لارستان باید مورد توجه جدی شما باشد. سفره های آب زیرزمینی به شدت کاهش یافته است. سالهاست از تصویب خط دوم انتقال آب از سد سلمان به منطقه می گذرد اما هیچ اقدام عملی انجام نداده‌اید. اگر بودجه مورد نیاز برای اجرایی شدن پروژه مذکور زیاد است، می توانید با فازبندی این پروژه، اقدامات لازم برای شروع آن را از سال 99 آغاز کنید.

جعفرپور با تشکر از وزیر نفت ادامه داد: اکتشاف میدان عظیم گازی ارم که موجب افزایش ذخایر گازی کشور شد را به شما تبریک می گویم. با توجه به نیاز شدید منطقه به اشتغال باید چاه های مربوطه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد تا با حمایت بخش خصوصی و دولتی زمینه های لازم برای عمران منطقه فراهم شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها