کد خبر: 351527
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۲:۴۱:۰۹
| |

پاداش 100 دلاری به تیم فوتبال ساحلی در بازی‌های قطر

اعضای تیم فوتبال ساحلی ایران با 2 پیروزی پیاپی در بازی‌های ساحلی جهان در قطر، نفری یکصد دلار پاداش گرفتند؛ این پاداش برای انگیزه به تیم پرداخت شده است.

پاداش 100 دلاری به تیم فوتبال ساحلی در بازی‌های قطر
کد خبر: 351527
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۲:۴۱:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ بازی‌های ساحلی قطر از 20 مهرماه امسال با حضور یک هزار و 240 ورزشکار زن و مرد از 97 کشور جهان در 14 رشته آغاز شده است و تیم فوتبال ساحلی ایران که در 2 دیدار برابر اوکراین و سنگال به پیروزی رسیده است، نفری یکصد دلار از «پیمان فخری» سرپرست کاروان پاداش گرفتند.

همچنین ملی‌پوشان در صورت کسب مدال، پاداش خود را براساس مصوبه هیات اجرایی دریافت می‌کنند.

پیش‌تر تیم فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی اوکراین با نتیجه پنج بر چهار به برتری رسید و در مصاف با سنگال هم در ضربات پنالتی به دومین برد خود در بازی‌های جهانی ساحلی قطر دست یافت.

تیم فوتبال ایران که در گروه سوم با تیم‌های اوکراین، سنگال و پاراگوئه همگروه است، امروز و در سومین دیدار به مصاف پاراگوئه می‌رود.

سید پیمان حسینی، حمید بهزادپور، امیرحسین اکبری‌فر، حسن عبداللهی، مصطفی کیانی، محمد مرادی، محمد علی مختاری، محمد شیرمحمدی، مسلم مسیگر، محمد احمدزاده، سعید پیرامون، محمد معصومی‌زاده هم ترکیب تیم ایران در این رویداد را تشکیل می‌دهند.

در این رقابت‌ها 16 تیم در چهار گروه در ساحل «کاتارا» به مصاف هم می‌روند که در گروه نخست تیم‌های مراکش، امارات، سوئیس و برزیل هم‌گروه هستند و جزیره سولومون، مکزیک، اسپانیا و ایتالیا در گروه دوم و السالوادور، اروگوئه، ژاپن و روسیه در گروه چهارم قرار دارند.

تاکنون «فاطمه صادقی» در کاراته برای ایران یک نقره کسب کرده است.

کاروان ورزشی ایران با 17 ورزشکار در مجموع با کسب 17 سهمیه در رشته‌های، فوتبال ساحلی 12 سهمیه، کاراته 2 سهمیه (یک زن و یک مرد)، سنگ‌نوردی 2 سهمیه (یک زن و مرد) و کشتی یک سهمیه به این رویداد اعزام شده است.

این رویداد 24 مهرماه به کار خود پایان می‌دهد.

پیش از این قرار بود این بازی‌ها در شهر «سن دیه‌گو» آمریکا برگزار شود که به دلیل ناتوانی در میزبانی انصراف داد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها