کد خبر: 351949
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۳:۴۵:۵۸
| |

هوای گرم و مرطوب بحرین، جدی‌ترین مشکل تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران برای مواجه شدن با تیم ملی بحرین با معضلی بزرگ روبرو است؛ هوایی گرم و رطوبت بالای منامه.

هوای گرم و مرطوب بحرین، جدی‌ترین مشکل تیم ملی
کد خبر: 351949
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۳:۴۵:۵۸

اعتمادآنلاین| ‌ تیم ملی فوتبال ایران امشب از ساعت 20 به وقت تهران در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین در منامه به مصاف تیم ملی بحرین می‌رود. این دیدار در ورزشگاه ملی بحرین برگزار خواهد شد.

هرگاه تیم ملی برای دیدار با رقبای عربی خود عازم این کشورها می‌شود یکی از مهمترین مشکلاتش، سازگاری با آب و هوای گرم و شرجی این کشورهاست که مشکلات متعددی را برای بازیکنان در طول 90 دقیقه ایجاد می‌کند. با اینکه شاگردان (مارک) ویلموتس 2 روزی است که در منامه به سر می‌برند اما با این حال رطوبت و دمای بالای هوا می‌تواند در نیمه دوم برای آنان مشکل‌ساز شود.

طبق اعلام سایت‌های هواشناسی دیدار امشب بحرین و ایران در حالی به انجام می‌رسد که دمای هوا 31 درجه سانتیگراد خواهد بود؛ یعنی حدود 9 درجه بالاتر از دمای هوای تهران. همچنین میزان رطوبت در جریان مسابقه بین 67 تا 70 درصد خواهد بود که که میزان بسیار قابل‌توجهی است. سرعت باد حدود 10 کیلومتر بر ساعت است و در مجموع شاهد آب و هوایی گرم و در عین حال آسمانی صاف هستیم.

باید دید ملی‌پوشان در برابر بحرین و تماشاگرانش چه نمایشی خواهند داشت؛ بی‌تردید کادر فنی تیم ملی برای مقابله با مشکلات آب و هوا تدابیری خاصی را اندیشیده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها