کد خبر: 352600
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ۱۲:۳۷:۰۵
| |

نیروهای سوریه دموکراتیک:

ترامپ اعتراضی به توافق ما با دمشق ندارد

مظلوم کوبانی، فرمانده نیروهای "سوریه دموکراتیک" خاطرنشان کرد: روسیه ضامن توافق حاصل شده میان نیروهای دموکراتیک و دولت دمشق خواهد شد و توافق با دمشق گامی درست به سمت راهکار سیاسی است که حقوق کردها را در قانون اساسی تضمین می‌کند.

ترامپ اعتراضی به توافق ما با دمشق ندارد
کد خبر: 352600
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ۱۲:۳۷:۰۵

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروهای "سوریه دموکراتیک" اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا به توافق امضاء شده میان نیروهای سوریه دموکراتیک و دولت دمشق به منظور حمایت از سوریه در مقابل حمله ترکیه هیچ اعتراضی نکرده است.

به گزارش سایت النشره، مظلوم کوبانی، فرمانده نیروهای "سوریه دموکراتیک" خاطرنشان کرد: روسیه ضامن توافق حاصل شده میان نیروهای دموکراتیک و دولت دمشق خواهد شد و توافق با دمشق گامی درست به سمت راهکار سیاسی است که حقوق کردها را در قانون اساسی تضمین می‌کند.

کوبانی در ادامه افزود: این توافق مستلزم استقرار نیروهای دولت سوریه در سر تا سر مناطق کردنشین در مجاورت مرزهای ترکیه است و گزارش‌ها مبنی بر این که نیروهای سوریه دموکراتیک مناطق تحت سیطره‌شان را به نیروهای دولتی تحویل داده‌اند، صحت ندارد.

وی همچنین تصریح کرد: تمامی عملیات علیه داعش که به رغم شکست میدانی‌اش همچنان به صورت گروهک‌های مخفی فعالیت دارد، متوقف شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها