کد خبر: 353211
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۱:۰۹:۴۱
| |

استراماچونی دست دلال‌ها را رو کرد

استراماچونی و کالدرون خواسته و ناخواسته دست دلالان اطراف استقلال و پرسپولیس را رو کردند و پرده از حقایق برداشتند.

استراماچونی دست دلال‌ها را رو کرد
کد خبر: 353211
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۱:۰۹:۴۱

اعتمادآنلاین| 3 ماه است که زمین و زمان می‌گویند استراماچونی اصرار شدیدی روی جذب گری هوپر دارد. سایت‌ها نوشتند، روزنامه‌ها نوشتند، در فضای مجازی نوشتند و همه هم تأیید کردند، اما ناگهان استراماچونی پرده از یک راز بزرگ برداشت و گفت گری هوپر اصلاً گزینه من نبود!


اشتباه نکنید، مرد ایتالیایی توهم نزده و خواب‌نما هم نشده است. از اول قرار بود برادران شریف دلال جناب گری هوپر را به استقلال قالب کنند و شروع کردند به کار رسانه‌ای که آهای استراماچونی گفته من حتماً هوپر را می‌خواهم و اگر او نیاید، من هم می‌روم و... در واقع قرار بود از بغل هوپر هم نان داغی به دلال‌ها که مثل کک، خون استقلال را می‌مکند، برسد که ناگهان ماجرای ایجنت صهیونیستی او پیش آمد و حالا هم خود استراماچونی می‌گوید هوپر اصلاً گزینه من نبود! شک نکنید که مشابه همین حرکت را در پرسپولیس سر جونیور براندائو کرده‌اند و حالش را برده‌اند و مسلماً روح کالدرون هم از این ماجرا خبر ندارد چه اگر داشت نمی‌گفت جونیور گزینه نهم من برای خط حمله بود!


استراماچونی و کالدرون خواسته و ناخواسته دست دلالان اطراف استقلال و پرسپولیس را رو کردند و پرده از حقایق برداشتند. حالا وظیفه وزارت ورزش به عنوان متولی این دو تیم پرطرفدار است که به ماجرا ورود کند و یقه مدیران و دلالان را بگیرد و از آن‌ها بپرسد جونیور را با این کیفیت چه کسی به پرسپولیس قالب کرد و از بغل هوپر چه کسانی قرار بود سر سفره بنشینند که استثنائاً در این یک مورد موفق نشدند؟!

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها