کد خبر: 353349
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۰:۰۱:۰۰
| |

حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

راهبرد دموکرات‌ها و جمهوری‌خواه‌ها در قبال ایران یکسان است/ راهبرد آمریکا در قبال ایران فشار حداکثری است/ آمریکایی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری به یک زن رأی نمی‌دهند

حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: راهبردهای آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران ثبات دارد و محور راهبردها هم‌ فشار حداکثری بر ایران است. در نتیجه چه دموکرات‌ها رأی بیاورند و چه جمهوری‌خواه‌ها، برای جمهوری اسلامی ایران تفاوتی ندارد.

راهبرد دموکرات‌ها و جمهوری‌خواه‌ها در قبال ایران یکسان است/ راهبرد آمریکا در قبال ایران فشار حداکثری است/ آمریکایی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری به یک زن رأی نمی‌دهند
کد خبر: 353349
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۰:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین نقوی حسینی، نماینده ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: راهبردهای آمریکا نسبت به ایران راهبردهای باثباتی بوده است. فشار حداکثری بر ایران هم از دوران اوباما دنبال می‌شد که دموکرات بود و هم در دوران ترامپ دنبال می‌شود که جمهوری‌خواه است.

او با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها باید راهبردهایشان را تغییر دهند ادامه داد: بنابراین راهبردهای آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران، ثبات دارد و محور راهبردها هم‌ فشار حداکثری بر ایران است. در نتیجه چه دموکرات‌ها رأی بیاورند و چه جمهوری‌خواه‌ها، برای جمهوری اسلامی ایران تفاوتی ندارد و آمریکایی‌ها باید راهبردهایشان را تغییر دهند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با تغییر رئیس‌جمهور آمریکا هیچ اتفاقی در رابطه با ایران رخ نمی‌دهد و مسیری که پیش‌ از این طی می‌شد، از این به بعد هم طی خواهد شد.

نقوی حسینی، در پاسخ اینکه کلینتون رقیب بهتری برای ترامپ است یا جو بایدن، گفت: آمریکایی‌ها به یک زن رأی نمی‌دهند و سابقه تاریخی آنها هم این موضوع را نشان می‌دهد. بنابراین فکر می‌کنم کلینتون شانسی نداشته باشد. البته جو بایدن هم مسن است و آمریکایی‌ها روی این موضوع حساسیت نشان می‌دهند. اگر نامزد جوانی کاندیدا می‌شد، بیشتر مورد استقبال قرار می‌گرفت.

او شانس ترامپ برای ریاست جمهوری را بیشتر از سایر کاندیداها دانست: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد ترامپ در میان کاندیداهای ریاست جمهوری پیشگام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها