کد خبر: 353546
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۱:۰۹:۵۲
| |

وزارت دفاع روسیه:

12 زندان در پی عملیات چشمه صلح بدون نگهبان رها شده است

«سرگئی شویگو»، وزیر دفاع روسیه در کنفرانس امنیتی «شیانگشان» در پکن اعلام کرد: «به دنبال عملیات نظامی ترکیه در سوریه، هشت اردوگاه آوارگان و 12 زندان عناصر تروریستی بدون نگهبان رها شد و این امر به افزایش شدت مهاجرت معکوس تروریست‌ها به کشورهایشان منجر می‌شود». 

12 زندان در پی عملیات چشمه صلح بدون نگهبان رها شده است
کد خبر: 353546
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۱:۰۹:۵۲

اعتمادآنلاین| وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که عملیات نظامی ترکیه در شمال شرق سوریه باعث شد 12 زندان عناصر تروریستی بدون نگبان رها شده و تروریست‌ها به کشورهای اصلی خود فرار کنند.

به گزارش اسپوتنیک، «سرگئی شویگو»، وزیر دفاع روسیه در کنفرانس امنیتی «شیانگشان» در پکن اعلام کرد: «به دنبال عملیات نظامی ترکیه در سوریه، هشت اردوگاه آوارگان و 12 زندان عناصر تروریستی بدون نگهبان رها شد و این امر به افزایش شدت مهاجرت معکوس تروریست‌ها به کشورهایشان منجر می‌شود».

شویگو در ادامه بر لزوم اتحاد تمام تلاش‌های بین المللی برای مقابله با چالش‌های تروریست‌ها و ایدئولوژی و تبلیغات آنها تأکید کرد».

وی گفت: «وزارت دفاع روسیه مهارت گسترده­‌ای در این زمینه کسب کرده و ما آماده هستیم این مهارت را با دیگر شرکایمان در منطقه آسیا و اقیانوس ارام به اشتراک گذاریم». ‎

ارتش ترکیه در تاریخ 9 اکتبر به شمال شرق سوریه علیه یگان‌های حمایت مردمی کُرد که ستون اصلی نیروهای دموکرات سوریه (قسد) و مورد حمایت آمریکا هستند، حمله کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها